اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یار مهربان در دهمین ایستگاه مازندران/1

‌استقرار اتوبوس‌های ویژه برای نمایشگاه کتاب مازندران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری از استقرار اتوبوس‌های ویژه برای بازدید مردم از نمایشگاه کتاب در مرکز مازندران خبر داد.

‌استقرار اتوبوس‌های ویژه برای نمایشگاه کتاب مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهدی سعیدی ساروی عصر امروز در جلسه برگزاری نمایشگاه کتاب در سالن اجتماعات فرمانداری ساری، اظهار داشت: دهمین نمایشگاه کتاب استان از 14 تا 20 بهمن در شهرستان ساری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بارها درباره ضرورت کتاب و کتابخوانی تاکید فرموده‌اند، افزود: ما به عنوان متولیان امور فرهنگی وظیفه داریم با ایجاد فضای فرهنگی در میان آحاد مردم جامعه، کتابخوانی را گسترش دهیم.

سعیدی با بیان اینکه کتاب باید از ابتدای کودکی یک فرد در جایگاه مناسب قرار گیرد، گفت:‌ مقوله مطالعه باید در همه گروه‌های جامعه تسریع یابد.

وی با اشاره به اینکه توجه به موضوع کتاب و نهادینه کردن مطالعه در جامعه، می‌تواند در رفع مشکلات و ناهنجاری‌های جامعه راهگشا باشد، تصریح کرد: کتاب وسیله‌ای ماندگار است و هیچ‌گاه جایگاه و  اعتبار خود را از دست نمی‌دهد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری با تاکید بر همکاری همه دستگاه‌ها در برگزاری دهمین نمایشگاه کتاب مازندران، یادآور شد: استقرار اتوبوس برای انتقال مخاطبان به نمایشگاه کتاب، اختصاص تلویزیون‌های شهری به نمایشگاه کتاب و استقرار آمبولانس و یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی در محل برگزاری نمایشگاه کتاب از مسائلی است که نیاز داریم دستگاه‌ها همکاری کنند.

سعیدی با اشاره به اینکه امیدواریم این نمایشگاه بتواند نیاز مخاطبان کتاب را تامین کند، تصریح کرد: مطالعه باید یک فرصت باشد و باید فرصت را برای افرادی که اهل کتاب نیستند فراهم کنیم تا از این بستر بهره ببرند.

انتهای پیام/86007/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول