اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد کهگیلویه مطرح کرد

اعطای وام قرض‌الحسنه کارگشایی به مددجویان کهگیلویه

رئیس کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه از اعطای 885 میلیون ریال وام‌ قرض‌الحسنه کارگشایی به مددجویان این نهاد خبر داد.

اعطای وام قرض‌الحسنه کارگشایی به مددجویان کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، به مناسبت دهه فجر رئیس و پرسنل کمیته امداد امام خمینی دهدشت از بیماران زمین‌گیر مددجوی این نهاد عیادت کردند.

عنایت رحیمی‌نیا در حاشیه سرکشی از خانواده مددجویان کمیته امداد اظهار داشت: سرکشی از بیماران زمین‌گیر و بستری در منزل از برنامه‌های کمیته امداد شهرستان در دهه فجر است.

مدیر کمیته امداد کهگیلویه تصریح کرد: در دهه فجر روزانه از چند خانواده مددجو سرکشی و از بیماران صعب‌العلاج عیادت خواهیم کرد.

رحیمی‌نیا تعداد بیماران بستری در منزل این نهاد مقدس حمایتی را 28 تن دانست و افزود: در این دهه ضمن سرکشی از خانواده این تعداد بیمار و دلجویی از آنان، کمک‌های درمانی لازم به آنان ارائه داده می‌شود.

به گفته رحیمی‌نیا به هر کدام از بیماران صعب‌العلاج کمیته امداد علاوه بر دریافت مستمری، ماهیانه 800 هزار ریال به آنان پرداخت می‌شود.

رحیمی‌نیا با بیان اینکه این بیماران نیاز به پرستاری ویژه و رسیدگی درمانی دارند ابراز داشت: روند درمانی بیماران زمین‌گیر مورد حمایت به صورت مستمر بررسی و از کمک‌های مورد نیاز بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول اعطای 84 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد این شهرستان و اقشار آسیب‌پذیر را از دیگر برنامه‌های دهه مبارک فجر کمیته امداد عنوان کرد.

وی سیاست کلی این نهاد حمایتی را توانمند کردن مددجویان دانست و ابراز داشت: به تمام خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد در کهگیلویه با توجه به توانایی و داشتن شرایط و ظرفیت‌های موجود هر منطقه وام‌های خودکفایی پرداخت می‌شود.

رحیمی‌نیا اعتبار تسهیلات پرداختی را بالغ بر 885 میلیون ریال برآورد کرد و افزود: وام‌های قرض‌الحسنه کارگشایی جهت رفع احتیاجات ضروری اشخاص از قبیل هزینه‌های درمان، ازدواج، تعمیر و تأمین مسکن، بدهکاری‌های مالی و کمک هزینه‌های تحصیل با در نظر گرفتن تمامی شرایط و رعایت اولویت‌ها و استحقاق‌ها به واجدین شرایط پرداخت شده است.

انتهای پیام/82016/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول