اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد بویراحمد خبر داد

فعالیت 4 هزار طرح اشتغال‌زایی مددجویی در بویراحمد

رئیس کمیته امداد بویراحمد از فعال بودن 4 هزار و 105 طرح اشتغال‌زایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در سطح این شهرستان خبر داد.

فعالیت 4 هزار طرح اشتغال‌زایی مددجویی در بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، زریر انصاری صبح امروز در دیدار مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با کارکنان کمیته امداد شهرستان بویراحمد از فعال بودن 4 هزار و 105 طرح اشتغال‌زایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در سطح شهرستان خبر داد. 

رئیس کمیته امداد بویراحمد گفت: در حال حاضر 9 هزار و 432 خانوار با جمعیت 22 هزار نفر مددجو از خدمات مختلف کمیته امداد بویراحمد بهره‌مند هستند.

وی گفت: کمیته امداد در راستای خدمت‌رسانی به نیازمندان و قشر محروم جامعه به خصوص در بحث توانمندسازی مددجویان خدمات متفاوتی به آنها ارائه می‌دهد.

انصاری به 4 هزار و 105 طرح اشتغال فعال مددجویان در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: در راستای توانمندی مددجویان در سال جاری 600 مورد طرح اشتغال‌زایی توسط مددجویان این نهاد اجرایی شده است.

وی ارائه خدمات عمرانی به مددجویان را از دیگر برنامه‌های این نهاد برشمرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 250 مورد در زمینه‌هایی مانند احداث، تعمیرات کلی و جزئی منازل مسکونی مددجویان با اعتباری بالغ بر 662 میلیون ریال هزینه شده است.

انصاری تعداد دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بویراحمد را یک هزار و 680 نفر و دانشجویان تحت حمایت را 2 هزار نفر عنوان کرد و گفت: در زمینه ارائه خدمات مختلف به این قشر از مددجویان تحت حمایت بالغ بر 5 میلیارد هزینه پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان بویراحمد با اشاره به این‌که دو مجتمع فرهنگی تربیتی برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت در شهرستان وجود دارد، گفت: 67 دانش‌آموز در مجتمع فرهنگی تربیتی کمیته امداد در شهر یاسوج و 55 نفر در مجتمع مارگون مشغول به تحصیل هستند.

وی پرداخت 260 مورد جهیزیه با اعتبار 2 میلیارد و 200 میلیون ریال از دیگر خدمات کمیته امداد در راستای حمایت از جوانان تحت حمایت و کمک به ازدواج آسان آنان برشمرد.

انصاری تعداد ایتام تحت حمایت در شهرستان را یک هزار و 553 نفر اعلام کرد و گفت: یک هزار و 340 حامی سرپرستی این ایتام را عهده‌دار هستند و در سال جاری 5 میلیارد ریال به ایتام تحت حمایت کمک کرده‌اند.

وی به برنامه‌های کمیته امداد در ایام‌الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: افتتاح منازل مسکونی مددجویی، اهدای جهیزیه و برگزاری مراسم جشن در مجتمع‌های کمیته امداد شهرستان از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد در شهرستان بویراحمد در دهه فجر است. 

انتهای پیام/82009/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول