اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد

اهدای 126 فقره کمک هزینه خرید جهیزیه به مددجویان زنجانی

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان از اهدای 126 فقره کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان زنجانی خبر داد.

اهدای 126 فقره کمک هزینه خرید جهیزیه به مددجویان زنجانی

اصغر پناهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ازدواج و تشکیل خانواده یکی از موضوعاتی است که به کرات توسط پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصومین (ع) مورد تاکید قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه یکی از تأکیدات دین اسلام انجام ازدواج ساده است، اضافه کرد: کمیته امداد نیز به منظور ترویج این فرهنگ در بین مددجویان و جلوگیری از افزایش سن ازدواج در بین جامعه هدف اقدام به اهدای کمک هزینه‌های ازدواج به واجدان شرایط می‌کند.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با اشاره به اینکه تا پایان آذر امسال 126 فقره کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان زنجانی اهدا شده است، اذعان داشت: در این راستا یک‌میلیارد و 316 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه ازدواج یکی از مهم‌ترین موضوعات در زندگی اشخاص محسوب می‌شود، تصریح کرد: متاسفانه در برخی از موارد مشاهده شده است که به دلیل انتخاب‌های نادرست زندگی زوجین از هم پاشیده شده است.

این مسئول همچنین عدم وجود آگاهی در زمینه ازدواج را نیز از دیگر دلایل شکست ازدواج عنوان کرد و گفت: در صورتی که آگاهی لازم در مددجویان وجود داشته باشد، از شکست مددجویان در بحث ازدواج جلوگیری می‌شود.

* ارائه خدمات عمرانی به 157 مددجوی زنجانی برای تعمیرات منزل

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از ارائه خدمات عمرانی به 157 مددجوی زنجانی برای تعمیرات منزل خبر داد.

پناهی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 40 سرفصل خدماتی و حمایتی به مددجویان این نهاد ارائه می‌شود، اظهار داشت: یکی از عمده خدمات مهم و قابل توجه کمیته امداد در حمایت از مددجویان ساخت و احداث مسکن برای آن‌ها است.

وی با بیان اینکه احداث و ساخت مسکن برای مددجویان کمیته امداد در قالب خدمات عمرانی ارائه می‌شود، بیان کرد: این نوع از خدمات تنها شامل ساخت نبوده و اقداماتی از قبیل تعمیرات منازل مسکونی و معرفی خانواده‌ها برای بهره‌مندی از انشعابات آب، برق و رایگان نیز در حمایت از مددجویان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تا پایان آذر امسال به 157 خانوار مددجوی زنجانی خدمات عمرانی برای تعمیرات منزل ارائه شده است، اضافه کرد: اعتبار هزینه شده در این راستا 930 میلیون ریال است.

انتهای پیام/73005/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول