اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طرح خوداشتغالی صورت گرفت

پرداخت 54 هزار فقره وام به مددجویان کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی همدان گفت: از آغاز اجرای طرح خوداشتغالی تا پایان سال گذشته، 53 هزار و 846 فقره وام به متقاضیان پرداخت شده است.

پرداخت 54 هزار فقره وام به مددجویان کمیته امداد

علیرضا ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «حماسه سیاسی اقتصادی»، اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی در این راستا با رویکرد گسترش حضور مشارکت‌های عمومی، توانمندی و سلامت خانواده و اصلاح سبک زندگی با جدیت تمام فعالیت می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه فقر پدیده شومی است که مختص به یک زمان نیست، بیان کرد: اسلام همواره بر ریشه‌کنی فقر تأکید کرده و راه‌های مبارزه با این پدیده اجتماعی را کار و تلاش برای کسب روزی حلال، تدبیر زندگی، رعایت الگوی مصرف و پرداخت صدقه و زکات برشمرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی همدان با اشاره به مشارکت 300 هزار مشترک برای اجرای اهداف کمیته امداد اظهار کرد: کمیته امداد همدان برای رسیدن به اهداف خود طرح مددکارمحوری را در همه بخش‌های حمایتی با رویکرد توانمند کردن خانواده‌ها اجرا کرده است.

وی با بیان اینکه 12 هزار و 204 خانواده از خدمات بیمه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: از آغاز اجرای طرح خوداشتغالی تا پایان سال گذشته 53 هزار و 846 فقره وام به متقاضیان پرداخت شده است.

ابراهیمی تصریح کرد: بیش از 12 هزار دانش‌آموز، دانشجو و حدود 8 هزار یتیم زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی استان همدان هستند.

وی یادآور شد: در حال حاضر 5.8 درصد خانواده‌ها و 8.4 درصد جمعیت استان زیر چتر حمایت کمیته امداد هستند.

انتهای پیام/89010/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول