اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان:

مصاف سختی در برابر شیمی دُر خواهیم داشت

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: روز جمعه بازی سختی رادر مقابل تیم سوم جدول خواهیم داشت و در این روز نیازمند حمایت هواداران آبادانی هستیم.

مصاف سختی در برابر شیمی دُر خواهیم داشت

هماد سامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان، ضمن آماده خواندن تیمش برای دیدار با تیم بسکتبال شیمی دُر سلف تهران در هفته شانزدهم لیگ دسته اول بسکتبال کشور اظهار کرد: سفر به مشهد خستگی زیادی را به بدن بازیکنان وارد کرد و امیدواریم تا روز جمعه به شرایط مطلوب برسیم.

وی ادامه داد: در دیدار هفته گذشته در مشهد و در مصاف با ثامن این شهر که منجر به پیروزی ما شد، کار سختی را در پیش داشتیم چرا که این تیم به لحاظ فردی تکنیکی و در کار تیمی نیز خوب عمل می‌کند.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان تصریح کرد: جمعه آینده نیز در آبادان باید از شیمی دُر سلف تهران میزبانی کنیم، این تیم که از ابتدای مسابقات در رده سوم جدول جای خوش کرده، حریف آسانی برای ما نخواهد بود، ضمن اینکه در تهران بر این تیم غلبه کرده‌ایم.

سامری از هواداران بسکتبال آبادان خواست تا روز جمعه سالن 17 شهریور آبادان را لبریز از تماشاگر کنند و تاکید کرد: برای بقا در کورس قهرمانی نیاز مبرمی به پیروزی در این دیدار داریم.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر تمرینات را از سر گرفته و با آمادگی کامل به مصاف حریف خود در روز جمعه خواهیم رفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان روز جمعه در چارچوب هفته شانزدهم لیگ دسته اول بسکتبال کشور، در سالن 17 شهریور آبادان و از ساعت 16 به مصاف تیم شیمی دُر سلف تهران خواهد رفت، این تیم در حال حاضر از 15 بازی خود صاحب 14 برد است و با 29 امتیاز مشترکا با تیم بهشت هیرکان گرگان در صدر جدول رده بندی مسابقات قرار دارد.

انتهای پیام/72013/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول