اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دور برگشت مرحله پلی‌آف لیگ برتر

تیم بسکتبال با ویلچر آمل به دیدار کهریزک تهران می‌رود

تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان آمل در دور برگشت مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور مقابل تیم مرحوم روح‌الله داداشی کهریزک تهران قرار می‌گیرد.

تیم بسکتبال با ویلچر آمل به دیدار کهریزک تهران می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان آمل در دور برگشت مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور شامگاه امروز مقابل تیم مرحوم روح‌الله داداشی کهریزک تهران قرار می‌گیرد.

همچنین مرحله گروهی لیگ برتر تیم بسکتبال با ویلچر به صورت متمرکز با حضور هشت تیم در چهار مرحله پیگیری شد که در پایان تیم ها در مرحله پلی‌آف با یکدیگر دیدار دارند.

در گروه نخست تیم‌های داداشی کهریزک تهران، پیام ارتباطات اصفهان، ملی حفاری خوزستان و هیئت فارس به ترتیب جایگاه اول تا چهارم را از آن خود کردند و تیم‌های ایثار قم، آلومینیوم اراک، همیاری زنجان و شهرداری آمل در گروه دوم رده اول تا چهارم را کسب کردند.

رقابت‌ها در مرحله پلی‌آف به صورت دو هسته‌ای است که هر تیمی دو دیدار مقابل حریف را از آن خود کند، پیروز میدان شده و به به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کند.

در دیدار رفت این مسابقات که جمعه گذشته در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) آمل دنبال شد، بسکتبال با ویلچری‌های شهرداری آمل با چهار امتیاز اختلاف و نتیجه 60 بر 54 از تیم مرحوم روح‌الله داداشی کهریزک تهران شکست خوردند و در این دیدار مطمئنا با هدایت مسعود فلاح به دنبال پیروزی هستند تا کار را به بازی سوم بکشانند.

انتهای پیام/86012/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول