اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر آمل:

بسکتبالیست‌های آملی از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماندند

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر آمل گفت: بسکتبالیست‌های آملی در دیدار برگشت مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال با ویلچر با شکست مقابل کهریزک از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماندند.

بسکتبالیست‌های آملی از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماندند

یحیی عسگری‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: شب گذشته دور برگشت مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال با ویلچر به کار خود پایان داد که تیم بسکتبال با ویلچر آمل میهمان کهریزک تهران بود.

وی ادامه داد: هرچند در دور رفت مرحله پلی‌آف در آمل مقابل کهریزک شکست خوردیم ولی در دیدار برگشت با تمام توان ظاهر شدیم که با نتیجه 63 بر 50 بار دیگر متحمل شکست شدیم.

عسگری‌پور با تاکید اینکه با این باخت از صعود به جمع چهار تیم برتر مرحله نیمه نهایی بازماندیم، گفت: باید رقابت‌ها را برای تصاحب یکی از سکوهای پنجم و ششمی دنبال کنیم.

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری آمل با اعلام اینکه امسال این مسابقات در دو گروه دنبال می‌شد که در گروه دوم با همیاری زنجان، ایثار قم و آلومینیوم اراک همگروه بودیم، اذعان داشت: کهریزک تهران یکی از تیم‌های قدرتمند این مسابقات با سرمایه‌گذاری بالا بوده که با هدف قهرمانی وارد مسابقات شد.

انتهای پیام/86012/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول