اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته نوزدهم لیگ برتر

تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان میهمان افرا خلیج فارس است

تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان در هفته نوزدهم لیگ برتر به دیدار افرا خلیج فارس می‌رود.

تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان میهمان افرا خلیج فارس است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان که روزهای بدی را در لیگ برتر بسکتبال به لحاظ نتیجه‌گیری می‌گذراند در ادامه این لیگ عصر فردا به دیدار تیم افرا خلیج فارس می‌رود.

دیدار دو تیم افرا خلیج فارس با همیاری شهرداری زنجان در سالن آزادی تهران برگزار می‌شود که ساعت بازی 17:30 دقیقه روز پنجشنبه اعلام شده است.

بر اساس اعلام فدراسیون بسکتبال داوری دیدار بین تیم‌های بسکتبال همیاری شهرداری زنجان با افرا خلیج فارس بر عهده امیرحسین صفرزاده به عنوان سرداور، محمد دوست داور اول، محمدرضا صالحیان داور دوم و محمد گزنچیان به عنوان ناظر است.

نکته قابل توجه در مورد دو تیم همیاری شهرداری زنجان و افرا خلیج فارس این است که هر دو تیم سه بازی گذشته خود را به حریفان واگذار کرده‌اند.

در حال حاضر تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان با 24 امتیاز از مجموع 18 دیدار برگزار شده در لیگ برتر شش دیدار خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و نتیجه بقیه دیدارهای خود را به حریفان واگذار کرده است.

در مقابل تیم افرا خلیج فارس از مجموع 18 دیدار لیگ برتر 23 امتیاز دارد و در رده نهم جدول لیگ است.

تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان در حال حاضر و تا پایان هفته هجدهم در رتبه هفتم لیگ برتر قرار دارد.

شایان ذکر است بین تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان و تیم رده دوازدهم این لیگ فقط چهار امتیاز فاصله است و امتیاز تیم نیروی زمینی در لیگ برتر بسکتبال 20 است که با این امتیاز در رده آخر قرار گرفته است.

اما در طرف دیگر تیم صدرنشین پتروشیمی بندر امام در حال حاضر از مجموع 18 بازی خود 36 امتیاز دارد که بیم همیاری شهرداری زنجان با این تیم فاصله 12 امتیازی دارد.

وضعیت تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان به لحاظ بودجه‌ای مناسب نیست از این رو نتایج این تیم تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته چون نتوانسته بازیکنان مورد نظر خود را جذب کند.

انتهای پیام/73004/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول