اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان قزوین:

امروز بسکتبال در ردیف ورزش‌های همگانی است

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: امروز بسکتبال دیگر به عنوان یک رشته تشریفاتی مطرح نیست بلکه در ردیف ورزش‌های همگانی قرار دارد.

امروز بسکتبال در ردیف ورزش‌های همگانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محسن حق‌شناس عصر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت بسکتبال استان قزوین که با حضور محسن حق‌شناس مدیرکل ورزش و جوانان استان، قاسم قافله‌باشی معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین، محمدرضا صفری رئیس هیئت بسکتبال استان و نماینده داوران، مربیان و بازیکنان بسکتبال در سالن جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: امروز بسکتبال رشد خوبی داشته است به گونه‌ای که از حوزه ورزش‌های تشریفاتی بیرون آمده و دیگر می‌توان این رشته جذاب را در قلمرو ورزش‌های همگانی دانست.

وی حضور نماینده قزوین در لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور را نشان از ظرفیت‌ بالای استان در ورزش بسکتبال دانست و افزود: این ورزش در استان قزوین رشد و توسعه خوبی داشته و توانسته به مدارس و دانشگاه‌ها راه پیدا کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین ادامه داد: باید همه دست در دست هم بدهیم و با همکاری و همدلی در راستای رشد روزافزون بسکتبال این استان تلاش کنیم چراکه این همکاری‌ها تا به امروز جواب داده و شاهد گسترش این ورزش در استان هستیم.

حق‌شناس با اشاره به آمار بیمه‌شدگان ورزشی قزوین عنوان کرد: بخش عمده‌ای از ورزشکاران بیمه شده زیر مجموعه هیئت بسکتبال استان هستند که این از بسط و گسترش این ورزش نشاط‌‌ آور در قزوین حکایت دارد.

این مسئول گفت: با تلاش‌های صورت گرفته از سوی مجموعه هیئت بسکتبال استان قزوین، این هیئت هم‌اکنون دارای سالن و دفتر کاری بوده و سازماندهی خوبی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در خاتمه ابراز امیدواری کرد که بسکتبال استان پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی کند و شاهد رشد روزافزون این رشته ورزشی در قزوین باشیم.

گفتنی است، انتخابات مجمع هیئت بسکتبال استان قزوین در حالی برگزار شد که در پایان این مجمع برای دومین دوره متوالی محمدرضا صفری با کسب 16 رأی ماخوذه هدایت هیئت بسکتبال استان را برای چهار سال آینده بر عهده گرفت.

انتهای پیام/77003/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول