اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد یزد:

هنرمندان اندیشه‌های امام را با ابزار هنر در جامعه ماندگار کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: هنر یکی از تاثیرگذارترین ابزارهاست و هنرمندان یزد باید با فعالیت‌های هنری خود، اندیشه‌های امام راحل و آرمان‌های انقلاب را در جامعه ماندگار کنند.

هنرمندان اندیشه‌های امام را با ابزار هنر در جامعه ماندگار کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، بهرام عبدالحسینی صبح امروز در جمع بانوان هنرمند استان یزد به مناسبت ایام‌الله دهه‌فجر اظهار کرد: نقش بانوان را نمی‌توان در پیروزی انقلاب اسلامی نادیده گرفت ضمن اینکه بانوان در تداوم و استمرار انقلاب اسلامی و در برهه‌های سخت نیز نقشی اساسی ایفا کرده‌اند.

وی عنوان کرد: بانوان حتی در دوران دفاع مقدس نیز خوش درخشیدند و با حمایت و پشتیبانی خود، این دوران سخت را نیز به خوبی پشت سر گذاشتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به تبیین نقش بانوان در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: تبیین و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی یکی از وظایف و رسالت‌های مهم بانوان است.

وی، نقش بانوان هنرمند را تاثیرگذارتر دانست و تاکید کرد: هنرمند به ویژه بانوان هرگاه با ابزار هنر به میدان آمده‌اند، موفقیت‌های بزرگی کسب کرده‌اند.

عبدالحسینی اظهار کرد: هنرمندان عرصه سینما، موسیقی، کتاب، هنرهای تجسمی، شعر و ... باید با خلق آثار و فعالیت‌های مختلف فرهنگی و هنری در ایام دهه مبارک فجر، اندیشه‌های امام راحل و آرمان‌های انقلاب اسلامی را ماندگار کنند.

این مسئول با اشاره به تاثیرگذاری شعر، داستان، نمایش، تئاتر و فیلم تصریح کرد: در هر یک از این عرصه‌ها می‌توان با خلق اثری، پیام انقلاب و امام خمینی (ره) را به گوش نسل جوان رساند و شاهد تاثیرگذاری آن بود.

عبدالحسینی تاکید کرد: خاطرات انقلاب اسلامی و روزهای مبارزه و پیروزی را باید به دور از هرگونه حاشیه برای نسل جوان بیان کنیم.

گفتنی است، در این مراسم، مریم عبدالحسین‌زاده، مشاور امور بانوان و خانواده استاندار یزد نیز به ارائه گزارشی از فعالیت‌های حوزه زنان یزدی در ایام‌الله دهه فجر پرداخت.

انتهای پیام/2464/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول