اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد دهه فجر بافق:

برنامه‌های دهه فجر بافق در مسیر تبیین اندیشه‌های امام (ره) اجرا می‌شود

رئیس ستاد دهه فجر بافق با تاکید بر ترویج فرهنگ و ارزش‌های انقلاب گفت: برنامه‌های دهه فجر در شهرستان بافق در مسیر تبیین اندیشه‌های امام خمینی اجرا می‌شود.

برنامه‌های دهه فجر بافق در مسیر تبیین اندیشه‌های امام (ره) اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، اصغر رنجبر صبح امروز در جلسه ستاد دهه فجر بافق بر ترویج فرهنگ و انتقال ارزش‌های انقلاب به جوانان تاکید کرد و گفت: در دهه فجر باید یاد و خاطره فجر‌آفرینان گرامی داشته شود.

وی ادامه داد: انجام اقدامات اساسی در راه ترویج و تعمیق آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و اندیشه‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به‌ عنوان عامل اتحاد، انسجام و پیروزی انقلاب اسلامی باید برای نسل امروز تبیین شود.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی بافق خاطرنشان کرد: تمام برنامه‌های دهه فجر در این شهرستان در مسیر تبیین اندیشه‌های دینی و سیاسی امام خمینی (ره) و نقش ولایت فقیه اهداف راهبردی انقلاب اسلامی و تقویت وحدت و وفاق ملی است.

وی ادامه داد: تبیین و ترویج آرمان‌های فرهنگی انقلاب اسلامی، تعمیق بصیرت دینی جامعه همچنین افزایش آگاهی عمومی مردم به ویژه نسل جوان که از اهداف امام (ره) و انقلاب اسلامی است در دهه فجر امسال دنبال می‌شود.

رنجبر تصریح کرد: در این دهه مبارک، نشست‌های بصیرتی با تبیین نقش امام و انقلاب، گفتمان امام و رهبری و شناخت استکبار در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج به ویژه واحدهای مقاومت دانش‌آموزی و دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقتدار، صلابت و امنیت و پیشرفت خود را مدیون خون شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی و دفاع مقدس می‌داند و باید در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و آرمان‌های آنان و حفظ ارزش‌های انقلاب، مناسبت‌ها و ایام‌الله دهه‌فجر و سالروز پیروزی انقلاب را پویا و هر چه باشکوه‌تر برگزار کنیم.

رنجبر با بیان اینکه دهه فجر و راهپیمایی‌ روز 22 بهمن باید نماد وحدت، انسجام و هماهنگی همه مردم باشد، عنوان کرد: ما باید به نسل جوان که دوران حکومت استبدادی شاهنشاهی را درک نکرده‌اند ایدئولوژی انقلاب و نقش شخصیت‌های مهم در پیدایش این رویداد بزرگ قرن بیستم را بشناسانیم.

رئیس ستاد دهه فجر بافق با بیان اینکه 18 کمیته در عرصه‌های مختلف برای برگزاری باشکوه مراسم دهه فجر در بافق فعال هستند، خاطرنشان کرد: آگاه‌سازی جوانان و نوجوانان از تاریخ گذشته و مقایسه کشور در قبل و بعد از انقلاب و به طور کلی امیدافزایی و بصیرت‌افزایی این نسل، باید سرلوحه کار کمیته‌های مختلف ستاد دهه فجر در شهرستان بافق قرار گیرد.

وی برنامه‌ریزی برای بهره‌گیری از ظرفیت و توانایی دستگاه‌ها، شرکت‌های دولتی و خصوصی و نهادهای متناسب با برنامه‌های دهه فجر از طریق انجام هماهنگی‌های لازم در راستای بهره‌گیری از امکانات فرهنگی و تبلیغی سنگ آهن و دستگاه‌های اجرایی، به ‌تصویر‌کشیدن جلوه‌های کارآمدی نظام اسلامی در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی با بهره‌گیری از سخنرانان توانمند، مقبول و آشنا با مسائل عرصه انقلاب اسلامی و بازخوانی و ارزیابی عملکرد نظام جمهوری اسلامی برای نسل کنونی از دیگر اهداف و برنامه‌های ستاد دهه فجر بافق است.

رنجبر از همه کسانی که دغدغه انقلاب اسلامی و شهدای والامقام را دارند خواست که در مسیر ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره دوران انقلاب تلاش کنند تا دهه فجر امسال بهتر و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

وی همچنین از مردم بافق برای حضور و شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن و سایر برنامه‌های دهه فجر دعوت کرد.

انتهای پیام/2464/م40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول