اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بعثه مقام معظم رهبری:

انقلاب ایران تمام معادلات غرب و شرق را بهم ریخت / اندیشه‌های امام(ره) حافظ نظام است

معاون بعثه مقام معظم رهبری گفت: ملت ایران با وحدت و یکپارچگی خود و در سایه رهبری امام خمینی(ره) تمام معادلات غرب و شرق را در هم شکستند و مدل جدیدی از حکومت‌داری را به ملت‌ها جهان ارائه دادند.

انقلاب ایران تمام معادلات غرب و شرق را بهم ریخت / اندیشه‌های امام(ره) حافظ نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حشمت‌الله قنبری پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت 12 بهمن سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن در شهرکرد، اظهار کرد: انقلاب ایران اسلامی در حالی پیروز شد که دو قدرت غرب و شرق با یکدیگر برای نخستین بار متحد شده بودند تا مانع پیروزی این انقلاب شوند.

وی افزود: اما ملت ایران با وحدت و یکپارچگی خود و در سایه رهبری امام خمینی(ره) تمام معادلات غرب و شرق را در هم شکستند و مدل جدیدی از حکومت‌داری را به ملت‌ها جهان ارائه دادند.

قنبری تصریح کرد: دو قدرت غرب و شرق مقابله با ارزش‌های اسلامی را به عنوان یک اصل اساسی برای خود قرار داده بودند و از هر ابزار سیاسی، نظامی، اقتصادی در حوزه‌های نرم و سخت بهره جستند تا از پیروزی و تداوم این انقلاب جلوگیری کنند اما موفق نشدند.

این استاد دانشگاه با اشاره به دوران سخت تبعید امام خمینی(ره)، خاطرنشان کرد: این دوران به موثرترین و مهم‌ترین دوران تربیتی برای مردم ایران تبدیل شد که نمونه آن در سده‌های اخیر وجود ندارد.

قنبری، وحدت را یکی از عوامل مهم پیروزی ملت ایران دانست و گفت: وقتی مردم بر محور وحدت کلمه دینی استوار شدند توانستند دشمن را در هم بشکنند و به پیروزی برسند.

وی بر ضرورت حفظ انقلاب و دستاوردهای آن تاکید کرد و افزود: افکار و اندیشه‌های امام خمینی(ره) باید برای کارگزاران نظام بازخوانی شود تا همواره بر اصول انقلاب و اسلام حرکت کنند.

قنبری به نقش ولی‎فقیه و رهبری دینی در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: اگر این ملت در سایه ولی فقیه و رهبری دینی قرار نداشت بی‎شک از پا در‎می‌آمد و نمی‌توانست در برابر فتنه‌های دشمن دوام بیاورد.‌

معاون بعثه مقام معظم رهبری با بیان اینکه مسئولان باید همواره در خدمت مردم باشند، اظهار کرد: در حال حاضر فضای آرام، نرم و لطیفی بر کشور حاکم است و این محصول هدایت‌گری ولی فقیه است.

قنبری با بیان اینکه دنیای اسلام با دنیای کفر سازش نمی‌کند، تصریح کرد: امروز ما از مذاکره و گفت‌و‌گو با هیچ کشوری ابا نداریم اما دشمنان نظام باید بدانند که عزت و استقلال ایران اسلامی قابل مذاکره و گفت‌و‌گو نیست.

وی بر ضرورت حفظ وحدت ملت ایران تاکید کرد و گفت: امروز وحدت ملت ایران حساس‌تر از سال 57 است و باید با تبعیت از ولی‌فقیه و بازخوانی اندیشه‌های ناب امام خمینی(ره) حافظ این نظام و انقلاب باشیم.

انتهای پیام/68004/صا40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول