اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهدی چمران:

سازمان مدیریت موظف به ارائه پیش‌نویس لوایح به شورای عالی استان‌هاست

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور موظف است یک نسخه از پیش‌نویس لوایح برنامه‌های توسعه و بودجه عمومی کشور و استان‌ها را پس از تهیه در اختیار شورای‌ عالی استان‌ها قرار دهد.

سازمان مدیریت موظف به ارائه پیش‌نویس لوایح به شورای عالی استان‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر سیریک واقع در شرق هرمزگان، همایش شوراهای اسلامی شهرستان سیریک و استان هرمزگان امروز با حضور مهندس مهدی چمران در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان سیریک برگزار شد.

رئیس شورای عالی استان‌ها در این همایش گفت: برای ساماندهی و پیشبرد برخی برنامه‌های شاخص و اثرگذار شوراهای عالی استان‌ها نیازمند تخصیص اعتباراتی برای همراهی و مشارکت در راستای خدمت و خدمت‌رسانی به مردم می‌باشیم.

چمران افزود: اتحاد، همدلی و مشورت در همه برنامه‌ها و پروژه‌ها از مهمترین وظایف و نقش شوراها در پیشبرد اهداف، خدمت به مردم و رسیدن به هدف است.

وی بیان داشت: شورای عالی وظیفه دارد ایجاد زمینه مناسب برای توسعه اشتغال و جلب مشارکت‌های عمومی و ارتقای سطح فرهنگی اقشار مردم و توسعه نهادهای مدنی در جهت گسترش فعالیت‌های تولیدی و فراهم نمودن زمینه مشارکت تلاش و کوششی وافر داشته باشند.

چمران اضافه کرد: اصل یک‌صدم قانون اساسی جمهوری اسلامی برای پیشبرد سریع برنامه‌های فرهنگی، اقتصادی، عمرانی، بهداشتی و آموزشی و رفاهی را از طریق همکاری مردم روستاها، بخش‌ها و شهرها  امکان‌پذیر و میسر می‌کند.

رئیس شورای عالی استان‌ها کشور در سیریک یادآور شد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور موظف است یک نسخه از پیش‌نویس لوایح برنامه‌های توسعه و بودجه عمومی کشور و استان‌ها را پس از تهیه در اختیار شورای‌ عالی استان‌ها قرار دهد.

وی اضافه کرد: شورای عالی استان‌ها نیز پیشنهادهای خود را در مورد برنامه و بودجه مذکور به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام/88001/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول