اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر صورت گرفت

برپایی نمایشگاه دستاوردهای کمیته امداد در زرند

به مناسبت دهه فجر، نمایشگاه دستاوردهای کمیته امداد امام خمینی شهرستان زرند گشایش یافت.

برپایی نمایشگاه دستاوردهای کمیته امداد در زرند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، همزمان با ایام‌الله دهه فجر، نمایشگاه فعالیت‌های 150 دانش‌آموز، 180 زن سرپرست خانوار و 10 دانشجوی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی شهرستان زرند امشب در محل کانون فرهنگی تبیان این شهرستان افتتاح شد.

طاهره ایزدی مسئول برپایی این نمایشگاه اظهار داشت: در این نمایشگاه حدود 750 اثر هنری از جمله طراحی، نقاشی، خوشنویسی، کارگاه خلاقیت، پته‌دوزی، تکه‌دوزی، روبان‌دوزی، گلسازی، نقاشی روی شیشه و همچنین غرفه فعالیت‌های عمرانی، خودکفایی، حمایتی و جلب مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی این شهرستان به روایت تصویر ارائه شده است.

وی بیان داشت: همچنین غرفه عکس از دوران ستمشاهی تا دوران شکوهمند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، رهبری و شهدا در این نمایشگاه ارائه شده و تا پایان دهه مبارک فجر صبح و عصر برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

رضا کرمی فرماندار زرند در بازدید از بخش‌های مختلف این نمایشگاه از دست‌اندرکاران برپایی نمایشگاه قدردانی کرد.

همچنین به منظور گرامیداشت ایام دهه فجر طی مراسمی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان نمایشگاه تابلوفرش‌های زیبا و نفیس دستباف موسسه تولیدی آموزشی فرش گلاب و ابریشم در زرند گشایش یافت.

در این نمایشگاه که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند گشایش یافت، 120 قطعه تابلوفرش نفیس کار مشترک حمیده مهرافزا و سیدعلی ملجأ صبح‌ و عصر تا پایان دهه مبارک فجر برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

انتهای پیام/80022/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول