اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خبر داد

برپایی نمایشگاه عکس «نور عشق» در بیت امام خمینی (ره)

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از برپایی نمایشگاه عکس «نور عشق» با هدف حفظ نام و یاد امام خمینی (ره) به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر در بیت امام راحل در قم خبر داد.

برپایی نمایشگاه عکس «نور عشق» در بیت امام خمینی (ره)

حسین نیازمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه نمایشگاه عکس «نور عشق» در ایام دهه فجر برپاست، اظهار کرد: 40 قطعه عکس تاریخی از زندگی پر بار امام خمینی (ره) و دیگر حوادث دوران انقلاب به منظور حفظ نام و یاد امام خمینی (ره) و آشنایی نسل جوان با سیره و اندیشه‌های امام راحل (ره) به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داده شده است.

وی ادامه داد: نمایشگاه «نور عشق»، مراحل مختلف زندگی امام شامل «15 خرداد 42»‌، «دوران تبعید»، «بازگشت به وطن»‌، «‌انقلاب اسلامی» و ... را به تصویر می‌کشد و سعی شده گوشه‌هایی از دوران‌ سراسر نور و عشق مردی از تبار پاکان در معرض دید هموطنان قرار بگیرد.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه نمایشگاه یاد شده در 2 نوبت صبح و بعد از ظهر در بیت امام خمینی (ره) واقع در خیابان معلم پذیرای بازدیدکنندگان است، عنوان کرد: علاقه‌مندان و ارادتمندان آن امام همام با حضور سبز و حماسی خود در بازدید از نمایشگاه عکسی با عنوان «نور عشق» ضمن ادای دین خود نسبت به ارزش‌های والای نظام مقدس بار دیگر با آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و شهیدان والا مقام انقلاب اسلامی تجدید میثاق می‌کنند.

انتهای پیام/78002/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول