اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دومین روز از دهه فجر

3 نمایشگاه در سرایان افتتاح شد

همزمان با دومین روز از دهه فجر سه نمایشگاه خوشنویسی، عکس انقلاب و نقاشی در سرایان با حضور امام جمعه و فرماندار سرایان و مسئولان شهرستانی افتتاح شد.

3 نمایشگاه در سرایان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سرایان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرایان صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاح سه نمایشگاه در سرایان اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر امسال شش برنامه متنوع توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرایان برگزار شده است.

محمود رمضانی اذعان داشت: این نمایشگاه‌ها شامل نمایشگاه آثار خوشنویسی، عکس انقلاب و آثار نقاشی است.

وی با بیان این‌که در نمایشگاه خوشنویسی 35 اثر از دو هنرمند خوش‌ذوق سرایانی به نمایش گذاشته شده است، افزود: در نمایشگاه عکس انقلاب حدود 60 اثر از عکس‌های دوران انقلاب در معرض دید علاقمندان قرار داده شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرایان ادامه داد: در نمایشگاه آثار نقاشی 30 اثر از آثار نقاشی دو بانوی خوش‌ذوق سرایانی به نمایش گذاشته شده است.

رمضانی متذکر شد: اجرای تئاتر و جنگ هنری روز سه‌شنبه همزمان با 15 بهمن‌ماه جاری در محل سالن کانون بعثت برگزار می‌شود یکی از برنامه‌های دهه فجر امسال است.

وی به دیگر برنامه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در دهه  فجر امسال اشاره و اضافه کرد: اجرای شب شعر و خاطره‌گویی و افتتاح نمایشگاه ولایت فقیه و سیمای خورشید از جمله این برنامه‌ها است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرایان با بیان این‌که شب شعر و خاطره‌گویی همزمان با 9 دی این شهرستان اجرا می‌شود، تصریح کرد: هر شب  هفت نفر از هنرمندان در حوزه شعر و خاطره‌گویی آثار خود را ارائه می‌دهند.

رمضانی از برپایی نمایشگاه ولایت فقیه در 16 بهمن‌ماه جاری خبر داد و یادآور شد: این نمایشگاه برای آشنایی جامعه به ویژه جوانان با مفهوم ولایت فقیه با همکاری سپاه این شهرستان افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/22481/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول