اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی 15 پروژه عمرانی در جم

فرماندار جم از افتتاح و کلنگ‌زنی 15 پروژه عمرانی در جم خبر داد.

افتتاح و کلنگ‌زنی 15 پروژه عمرانی در جم

عبدالرسول زارع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر به مبارزات و حماسه‌آفرینی‌های این ایام اشاره کرد و اظهار داشت: ملت در پیروزی انقلاب اسلامی طعم عدالت، استقلال و آزادی را چشیدند و همه کسانی که با امام (ره) همراه بودند به خاطر احیای حکومت جمهوری اسلامی بود.

فرماندار جم خاطرنشان کرد: دهه فجر یادآور رخداد بزرگ تاریخی در کشور است که بنیانگذار انقلاب اسلامی پس از 15 سال دوری از وطن به کشور بازگشتند و این بازگشت مقدمه‌ای برای پیروزی در 22 بهمن سال 57 شد.

زارع انقلاب اسلامی را حاصل ایثارگری‌ها و فداکاری‌های جوانان انقلاب خواند و افزود: جوانان سال 57 جانشان را در راه به بار نشستن انقلاب اسلامی و پس از آن در هشت سال دفاع مقدس به طبق اخلاص گذاشتند و در همین راستا شاهد تقدیم هزاران شهید والامقام در کشور هستیم.

فرماندار جم نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی از همان ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز ادامه داشته و دشمن در این سال‌ها هر اقدامی توانسته انجام داده، اما نتوانسته کمترین صدمه‌ و خدشه‌ای به انقلاب اسلامی وارد کند.

وی ابراز داشت: در شهرستان جم اقدامات ارزشمندی برای خدمت‌رسانی به مردم انجام شده و در دهه فجر امسال شاهد اجرای طرح‌های بسیار مهمی هستیم.

فرماندار جم از افتتاح و کلنگ‌زنی 15 پروژه عمرانی در جم خبر داد و افزود: در دهه فجر امسال تعداد 6 پروژه با اعتبار 36 میلیارد ریال در جم کلنگ‌زنی و 9 پروژه با اعتبار 10 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسند.

انتهای پیام/2451/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول