اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم خبر داد

بهره‌برداری از 9 پروژه زیرساختی در شهرستان جم

فرماندار جم از بهره‌برداری از 9 پروژه زیرساختی در شهرستان جم خبر داد.

بهره‌برداری از 9 پروژه زیرساختی در شهرستان جم

عبدالرسول زارع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم اظهار داشت: دهه فجر اهمیت و ارزش زیادی دارد و در شهرستان جم برنامه‌ریزی لازم برای اجرای برنامه‌های مختلف در این ایام انجام شده است.

وی افزود: در ایام دهه فجر در تمام شهرها و روستاهای شهرستان جم شاهد اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری و افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های مختلف خواهیم بود.

فرماندار جم با اشاره به خدمات متنوع و ارزشمند نظام اسلامی به مردم خاطرنشان کرد: خدمت به شهروندان و رفع مشکلات مردم در زمینه‌های مختلف از برنامه‌هایی است که مورد توجه مسئولان شهرستان قرار دارد و در سال جاری در این راستا اقدامات خوبی انجام گرفته است.

زارع تصریح کرد: در روستاهای دوردست و صعب‌العبور در سال‌جاری طرح‌های زیربنایی بسیار خوبی اجرایی شده و انتظار داریم شاهد رضایت خاطر روستاییان از این خدمات متنوع و ارزنده باشیم.

وی یادآور شد: توزیع عادلانه امکانات در مناطق همواره مورد تاکید مسئولان شهرستان قرار دارد و به گونه‌ای عمل می‌کنیم که ساکنان مناطق دوردست نیز از امکانات لازم برخوردار باشند.

فرماندار جم از بهره‌برداری از 9 پروژه زیرساختی در شهرستان جم خبر داد و ابراز داشت: در دهه فجر امسال تعداد 9 پروژه زیرساختی و مهم در شهرها و روستاهای مختلف این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

زارع افزود: برای تکمیل طرح‌های فوق بیش از 10 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی بیان کرد: سرکشی به مناطق مختلف و آشنایی با مشکلات مردم در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم در این مسیر به موفقیت لازم برسیم.

انتهای پیام/2451/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول