اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره جهاد کشاورزی جم خبر داد

برداشت 26 هزار تن مرکبات در شهرستان جم

رئیس اداره جهاد کشاورزی جم از برداشت 26 هزار تن مرکبات در این شهرستان خبر داد.

برداشت 26 هزار تن مرکبات در شهرستان جم

عبدالنبی یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم اظهار داشت: توجه به کشاورزی اهمیت زیادی دارد و مسئولان باید در این راستا نهایت توان و ظرفیت خود را به کار گیرند.

وی افزود: اگر در حوزه کشاورزی به موفقیت برسیم در بسیاری از حوزه‌ها توفیق خواهیم داشت و در واقع کشاورزی زیربنای توسعه محسوب می‌شود.

رئیس جهاد کشاورزی جم با اشاره به استعدادهای این شهرستان در حوزه کشاورزی خاطرنشان کرد: شهرستان جم در عرصه‌های مختلف کشاورزی جایگاه ارزنده‌ای دارد و امیدواریم با تامین آب به موقع روز به روز شاهد رشد این حوزه باشیم.

یوسفی تاکید کرد: تغییر شیوه آبیاری در این شهرستان مورد استقبال کشاورزان و تولیدکنندگان قرار گرفته و انتظار داریم شیوه جدید آبیاری گسترش بیشتری پیدا کند.

رئیس اداره جهاد کشاورزی جم از برداشت 26 هزار تن مرکبات در شهرستان جم خبر داد و گفت: بیش از 55 درصد مرکبات تولیدی استان بوشهر متعلق به شهرستان جم است و امسال 26 هزار تن مرکبات در جم تولید و برداشت شده است.

یوسفی یادآور شد: لیموترش بیشترین سهم را در مرکبات جم دارد و امسال حدود 17 هزار تن لیموترش از باغات کشاورزی شهرستان جم برداشت و به بازار مصرف صادر شده است.

وی ابراز داشت: بدون تردید کیفیت‌بخشی به تولیدات کشاورزی و پیدا کردن بازار مصرف مناسب از مهم‌ترین مسایلی است که توسط اداره جهاد کشاورزی جم پیگیری می‌شود و امیدوار هستیم با تلاش دسته‌جمعی در این مسیر به توفیق لازم برسیم.

انتهای پیام/2451/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول