اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم خبر داد

برگزاری 3 دوره تخصصی حفظ قرآن در شهرستان جم

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم از برگزاری سه دوره تخصصی حفظ قرآن در شهرستان جم خبر داد.

برگزاری 3 دوره تخصصی حفظ قرآن در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام سید حسین سادات صبح امروز در نشست مسئولان در جم اظهار داشت: ترویج فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در جامعه امری لازم است که همه باید در این راستا اهتمام ورزند.

وی افزود: افزایش سطح کیفی فعالیت‌های فرهنگی و دینی باید مورد توجه و تاکید قرار گیرد و در این مسیر باید از تمام توانمندی و ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره ببریم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی در حوزه قرآن و معارف اسلامی در صدر اولویت‌های این اداره قرار دارد.

سادات از توزیع دفترچه حفظ قرآن کریم در جم خبر داد و گفت: با توجه به برگزاری دوره‌های حفظ در خانه قرآن شهید بیابانی روستای تشان و لزوم برنامه‌ریزی دقیق به منظور ارتقای سطح کیفی برنامه‌های قرآنی، به همت مسئول خانه قرآن شهید بیابانی تعداد زیادی دفترچه حفظ قرآن کریم چاپ و در اختیار قرآن‌آموزان دوره‌های حفظ قرار گرفت.

وی از برگزاری سه دوره تخصصی حفظ قرآن در شهرستان جم خبر داد و ابراز داشت: از برگزاری دوره‌های تخصصی حفظ یک جزء،‌ پنج جزء و حفظ کل در خانه قرآن تشان ویژه برادران و خواهران از برنامه‌های مهم این اداره است.

سادات بیان کرد: از علاقمندان برای شرکت در این کلاس‌ها دعوت می‌کنیم تا برای نام‌نویسی و حضور در این دوره‌ها به دفتر خانه قرآن واقع در مسجد امیرالمومنین (ع) تشان مراجعه کنند.

وی گفت: در شرایطی که دشمنان با برنامه‌ریزی‌های خود به دنبال زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات هستند باید از تمام توان و ظرفیت موجود برای جذب جوانان به سمت فعالیت‌های قرآنی اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/2451/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول