اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی آبپخش:

شهرداری آبپخش 20 میلیارد ریال بدهی دارد

رئیس شورای اسلامی آبپخش گفت: شهرداری آبپخش 20 میلیارد ریال بدهی دارد.

شهرداری آبپخش 20 میلیارد ریال بدهی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، مصطفی رضایی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان آبپخش با تبریک دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر یادآور افتخارآفرینی ملت انقلابی ایران است و باید یاد این ایام را گرامی بداریم.

این مسئول گفت: تبیین دستاوردها و اهداف انقلاب اسلامی باید مورد توجه و تاکید باشد و باید نسل جوان با این دستاوردها آشنایی بیشتری داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش یادآور شد: آبپخش دارای پتانسیل و ظرفیت بالایی برای رشد و پیشرفت است و از تمام توانمندی و ظرفیت موجود برای این مهم بهره می‌بریم.

وی افزود: برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام برنامه‌ریزی کرده‌ایم و با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر برای تحقق این هدف نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.

رئیس شورای اسلامی آبپخش با اشاره به بدهی 20 میلیارد ریالی شهرداری آبپخش ابراز داشت: برخی افراد از اعلام بدهی بیش از یک میلیارد تومانی شهرداری از اینجانب ایراد گرفته‌اند در صورتی که باید صادقانه عرض کنم با احتساب بدهی حقوق پرسنل شهرداری، شهرداری آبپخش حدود 2 میلیارد تومان بدهکار است.

وی اضافه کرد: برای راه‌اندازی کارخانه آسفالت و ماشین‌آلات مرتبط با آسفالت روزانه بیش از یک میلیون تومان گازوئیل خرید می‌کنیم و کار را به علت کمبود اعتبار با سختی پیش می‌بریم.

رضایی تاکید کرد: از مسئولین و مردم می‌خواهیم که با شهرداری همکاری کنند تا زمینه کارهای بیشتر برای شهردار و مجموعه شهرداری فراهم شود.

انتهای پیام/2452/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول