اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفار کرمان خبر داد

بهره‌برداری از 14 پروژه آبرسانی به روستاهای کرمان در دهه فجر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمان گفت: 14 پروژه آبرسانی به روستاهای استان کرمان در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 14 پروژه آبرسانی به روستاهای کرمان در دهه فجر

علی رشیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: پنج پروژه آبرسانی روستایی در استان کرمان آماده کلنگ‌زنی است که در نظر داریم همزمان با ایام‌الله دهه‌فجر کلنگ این پروژه‌ها را به زمین بزنیم.

وی آبرسانی به مجتمع راین قلعه مارز در شهرستان قلعه‌گنج را یکی از این پروژه‌ها ذکر کرد و ابراز داشت: این پروژه با 9 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمان افزود: در شهرستان بم نیز مجتمع مرغک با  55 میلیون ریال اعتبار آماده کلنگ‌زنی است.

رشیدی ادامه داد: پروژه‌های آماده کلنگ‌زنی در شهرستان کرمان هم شامل روستای دارسینوییه، سیرچ و جوشان با مجموع 2 میلیارد و 950 میلیون ریال اعتبار است.

وی با اشاره به اینکه همزمان با دهه فجر ساکنان 45 روستا در استان کرمان از آب سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند، خاطر نشان کرد: طی دهه فجر 14 پروژه آبرسانی به روستاهای استان کرمان به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/80019/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول