اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای طرح مجتمع آبرسانی از زرینه صورت می‌گیرد

آبرسانی به 324 روستای آذربایجان‌شرقی از ملکان تا تسوج

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی آذربایجان‌شرقی از اجرای طرح مجتمع آبرسانی به 324 روستای استان خبر داد و گفت: با انتقال خط دوم آب از محل زرینه رود از ملکان تا تسوج آب 324 روستای استان تأمین می‌شود.

آبرسانی به 324 روستای آذربایجان‌شرقی از ملکان تا تسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، علی صمدنژاد شامگاه امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات مربوط به بخش آب و فاضلاب شهرستان بناب که با حضور مدیران این حوزه‌ها تشکیل یافته بود، اظهار کرد: اجرای طرح فاضلاب در چهار روستای شهرستان بناب مطالعه شده و فاز نخست اجرای این طرح در روستاهای چلقایی و خوشه‌مهر در حال اجراست و اجرای طرح در روستاهای آخوند قشلاق و قره چپق نیز در حال مطالعه است.

وی اذعان داشت: اجرای طرح شبکه فاضلاب روستای خوشه‌مهر با همکاری بانک توسعه اسلامی درحال اتمام مراحل مطالعه بوده و به زودی شاهد آغاز اجرای این طرح خواهیم بود.

صمدنژاد همچنین از اجرای طرح مجتمع آبرسانی به 324 روستای استان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: با انتقال خط دوم آب از محل زرینه‌رود کل روستاهای منطقه مطالعه شده و از ملکان تا تسوج آب 324 روستای ‌استان تأمین می‌شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی آذربایجان‌شرقی با اشاره به مشکلات موجود آب و فاضلاب در روستاهای استان از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی خواست با جذب اعتبارات مورد نیاز به این بخش شاهد حل مشکلات روستاهای استان باشیم.

انتهای پیام/60004/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول