اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفار یزد:

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در اولویت برنامه‌های آبرسانی روستایی یزد است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد با برشمردن اولویت‌های شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد با استفاده از بودجه‌های سال 93، گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در اولویت است.

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در اولویت برنامه‌های آبرسانی روستایی یزد است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدرضا حاتمی، عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی مدیران شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد و مدیران شعب اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های آب و فاضلاب روستایی، تلاش برای بهبود شاخص بهره‌مندی روستاییان استان یزد از آب شرب سالم و بهداشتی است.

وی تاکید کرد: این هدف با اتمام مجتمع‌های آبرسانی روستایی، بازسازی شبکه‌ها و تأمین آب از منابع پایدار و مطمئن محقق خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد خاطرنشان کرد: در پایان برنامه پنج ساله توسعه، شاخص بهره‌مندی روستاییان از آب شرب سالم و بهداشتی باید به 92 درصد برسد که امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم، به این شاخص دست پیدا کنیم.

حاتمی ادامه داد: توجه به کیفیت آب آشامیدنی در هر شرایطی، یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب روستایی است و با توجه به خشکسالی‌های اخیر، تلاش می‌شود در زمینه کنترل کیفی دقت لازم انجام شده و تعامل مناسب با مسئولان بهداشت وجود داشته باشد.

وی تاکید کرد: علاوه بر این، نواقص و ضعف‌هایی که در تأسیسات کنترل کیفی وجود دارد نیز سریع شناسایی و برطرف شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد همچنین از دیگر برنامه‌های آینده این شرکت را توجه و برنامه‌ریزی لازم برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام با هدف جذب اعتبارات از منابع استانی و ظرفیت‌های قانونی بودجه سال 1393 دانست.

وی ادامه داد: در مجموع  مبلغ 816.47 میلیون ریال اعتبار برای تکمیل این پروژه‌ها مورد نیاز است.

حاتمی افزود: آنچه مورد انتظار است، توجه بیشتر مدیران و کارکنان به اهداف آبفار از جمله کاهش پرت آب، کاهش انرژی و ... و برنامه‌ریزی آنها برای رسیدن به این اهداف همچنین استفاده از روش‌های نوین برای کاهش هدر رفت آب و بهره‌گیری از انرژی‌های نو از جمله انرژی خورشیدی برای تأمین برق چاه‌ها و تأسیسات و ... است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با مقایسه نرخ فروش آب و قیمت تمام شده آن اظهار داشت: در سال 81  قیمت تمام شده آب، معادل 835 ریال و فروش آن 578 ریال بوده است که این رقم معادل 66 درصد قیمت تمام شده بوده است.

حاتمی ادامه داد: با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، قیمت تمام شده آب در سال 91 معادل 11020 ریال و قیمت فروش معادل 1567 بوده که این رقم تنها 14 درصد قیمت تمام شده آب بوده است.

انتهای پیام/2464/ک30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول