اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای رفع مشکل کمبود فشار آب

شبکه‌‏های فرسوده آب‏رسانی در تهران بازسازی می‏‌شود

شبکه‌‏های فرسوده آب‏رسانی در تهران در راستای رفع مشکل کمبود فشار آب بازسازی می‌‏شود.

شبکه‌‏های فرسوده آب‏رسانی در تهران بازسازی می‏‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی آبفای استان تهران، معاون مهندسی و توسعه آبفای منطقه 5 تهران گفت: برای رفع مشکل کمبود فشار آب 900 مشترک در تهران، شبکه آب‏رسانی در مناطق 10، 11، 17 و 18 تهران با لوله‌‏گذاری به طول سه کیلومتر بازسازی شد.

اصغر صفری افزود: عملیات تعویض و اصلاح شبکه‌‏های قدیمی 60 و 80 میلی‏متری و انشعاب‏‌های آب مشترکان به علت فرسودگی در یک ماه انجام شد.

وی گفت: این عملیات در خیابان‏‌های بهنود، امام حسین شرقی، جاهدی، حسینیه، مرادی، یکتاثانی و جهان‏پور انجام شد.

معاون مهندسی و توسعه آبفای منطقه 5 تهران افزود: در ماه آینده، پنج کیلومتر دیگر از شبکه فرسوده در سطح منطقه بازسازی می‏‌شود.

به گفته صفری، وظیفه شرکت آب و فاضلاب استان تهران، ایجاد تأسیسات تأمین و توزیع آب و تأسیسات مرتبط با جمع‏‌آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب و همچنین بهره‌‏برداری از تأسیسات تأمین و توزیع آب و تأسیسات مربوط به جمع‌‏آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب در محدوده قانونی شهرهای استان تهران تعیین شده است.

بر اساس این گزارش، شرکت آب و فاضلاب استان تهران از بدو تأسیس تا سال 1373 بر مبنای سیاست عدم تمرکز و با هدف ارائه خدمات بهینه به شهروندان در محدوده وسیع تحت پوشش خود (شهرهای استان تهران و خصوصاً شهر تهران)، به موجب تبصره دو ذیل ماده یک قانـون تشکیل شرکت‌‏های آب و فاضلاب با تقسیم شهرهای حوزه فعالیت خود (به جز شهر تهران) در پنج منطقه، نسبت به تشکیل پنج شرکت «شرکت آب و فاضلاب غرب استان تهران»، «شرکت آب و فاضلاب شهرها و شهرک‏‌های غرب تهران»، «شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران»، «شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران» و «شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران» اقدام کرد.

انتهای پیام/2568/س/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول