اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب خبر داد

آبرسانی با تانکر به 6 هزار روستا در کشور

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب از آبرسانی با تانکر به 6 هزار روستا در کشور خبر داد.

آبرسانی با تانکر به 6 هزار روستا در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حمیدرضا جانباز عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه همزمان مدیران سابق و جدید آب و فاضلاب شهری و روستایی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: استنباط من این است که بر خلاف بسیاری که معتقدند جنگ در آینده بر سر آب است اگر در کشور مدیریت هوشمندی داشته باشیم و مردم درست مصرف کنند، چنین نخواهد شد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته اگر مشکلی در خصوص آب وجود داشته به دلیل این است که همواره بر طبل اختلافات کوبیده‌ایم و به همین خاطر بسیاری از فرصت‌ها از دست رفت.

این مسئول با اشاره به اینکه در زمینه تأمین آب شرب مشکلاتی داریم، تصریح کرد: مهم‌تریم مشکل به نبود زیرساخت‌ها برمی‌گردد.

وی به اقداماتی که برای رفع مشکلات آب روستاها صورت گرفته است، اشاره کرد و ابراز داشت: در دولت جدید با تصویب هیئت وزیران اعتبارات متمرکز ملی را در راستای کمک به رفع مشکلات روستاها داریم که در جلسه کمیسیون تلفیق نیز به تصویب رسید و در سال آینده علاوه بر اعتبارات استانی ردیف متمرکز ملی برای تکمیل مجتمع‌های آبرسانی روستایی به خصوص در استان‌ها کمتر توسعه یافته را خواهیم داشت.

جانباز از آبرسانی به تعداد شش هزار روستای بالای 20 خانوار در کشور به وسیله تانکر گفت و افزود: رویکرد دولت این است که این روستاها در پروسه زمانی و با اولویت‌بندی از نعمت آب آشامیدنی برخوردار شوند.

این مسئول، ساماندهی به وضعیت اقتصاد آب را یکی دیگر از اهداف خود و همکارانش در شرکت آب و فاضلاب دانست و افزود: اکنون در فیش آب 72 درصد از مردم رقم دو هزار و 500 تومان را داریم که این مبلغ برای ماهیانه مصرف 20 هزار لیتر پرداخت می‌شود.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب با بیان اینکه با چنین ارقامی چرخه آب کشور نمی‌چرخد، یادآور شد: موضوع دیگری که بیش از هر چیز باید در دستور کار قرار گیرد آموزش همکاران در شرکت‌های آب و فاضلاب در سراسر کشور است که مدیران نباید از این موضوع مهم غافل شوند.

انتهای پیام/2571/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول