اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علما مطرح کرد

پیشرفت توأم با استقلال رمز موفقیت انقلاب اسلامی ایران

امام جمعه کرمانشاه گفت: اسلام واقعی خواستار پیشرفت توأم با استقلال بوده و این از دلایل اصلی پیشرفت انقلاب اسلامی ایران به‌شمار می‌رود.

پیشرفت توأم با استقلال رمز موفقیت انقلاب اسلامی ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با صدور پیامی ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: تا زمانی‌ که فضای اسلامی انقلاب حفظ شود، این انقلاب مقتدر و با عظمت به‌پیش می‌رود.

در این پیام آمده است: تمام پیشرفت‌هایی که در این 35 سال به آن‌ها رسیده‌ایم، همه به‌خاطر وجود فضای اسلامی در کشور، انقلاب و نظام است و اسلام واقعی خواستار پیشرفت توأم با استقلال بوده و این از دلایل اصلی پیشرفت انقلاب اسلامی ایران به‌شمار می‌رود.

این پیام می‌‌‌افزاید: رهبری صددرصد اسلامی امام راحل و هدایت‌های مقام معظم رهبری موجب شده که انقلاب این‌گونه با صلابت به‌ حرکت خود ادامه دهد.

همچنین در این پیام آمده است: نتیجه این راه و حرکت مطرح شدن ایران به ‌عنوان یک قدرت در دنیا است و نباید فراموش کنیم که ایران قبل از انقلاب یک کشور وابسته و بی‌اختیار بوده که باید نقشه ابرقدرت‌ها را اجرا می‌کرد.

این پیام تصریح می‌کند: امروز آرمان‌های امام راحل که به‌ خاطر آن خون‌های گران‌بهایی ریخته شده نباید فراموش شود و همه آن ارزش‌ها باید حفظ شود.

انتهای پیام/2700/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول