اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در قزوین:

نیروهای مسلح به تهدیدات دشمنان با قاطعیت پاسخ می‌دهند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: امروز نیروهای مسلح در اوج اقتدار بوده و به هرگونه تهدیدات دشمنان با قاطعیت پاسخ می‌دهند.

نیروهای مسلح به تهدیدات دشمنان با قاطعیت پاسخ می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین ظهر امروز به مناسبت نخستین روز از دهه مبارک فجر در دیدار با جمعی از نیروهای مسلح استان که در مسجد شیخ‌الاسلام برگزار شد، اظهار کرد: در 12 بهمن 57 که روزی تاریخی و فراموش‌نشدنی برای ملت ایران است، بنده و بسیاری دیگر از مردم استان قزوین برای استقبال از امام راحل به تهران رفتیم و شاهد ورود مبارک امام راحل پس از سال‌ها دوری به میهن اسلامی بودیم.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: دهه فجر دهه مبارکی است که باید دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی ایران در 35 سال گذشته برای ملت ایران به خصوص نسل نوجوان و جوان تبیین شود.

باریک‌بین ادامه داد: ملت ایران ثابت کردند می‌توانند همان طور که در 35 سال گذشته به قله عزت برسند، با وحدت و همدلی به پیشرفت‌های دیگر نیز دست یابند.

وی عنوان کرد: باید نیت‌ها را خالص کرد و از نصایح و بیانات رهبر معظم انقلاب خط گرفته و به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اجازه ندهیم در بین ما شکاف و تفرقه ایجاد کند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امروز نیروهای مسلح در اوج اقتدار بوده و به هرگونه تهدیدی از سوی دشمنان این نظام مقدس با قاطعیت پاسخ می‌دهند و در همه حال گوش به فرمان رهبری عالی‌قدر نظام هستند.

باریک‌بین ابراز گرد: امروز استکبار جهانی می‌داند که قادر نیست در برابر اراده و ایمان این ملت بصیر و هوشیار مقابله کند بنابراین ملت ایران باید همواره در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار باشد.

امیر شهری فرمانده لشگر 16 زرهی، محمدرضا میرحیدری فرمانده نیروی انتظامی استان و حجت‌الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان در خصوص آمادگی نیروهای مسلح استان در برابر تهدیدات دشمنان و بیعت مجدد با امام راحل و رهبری معظم انقلاب مطالبی بیان کردند.

انتهای پیام/77010/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول