اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بشرویه:

انقلاب اسلامی احیاکننده مکتب علوی در جهان است

امام جمعه بشرویه گفت: انقلاب اسلامی احیاکننده مکتب علوی به عنوان مکتبی پویا در جهان است که اساس و بنیان آن بر پایه‌های محکم ولایت استوار شده است.

انقلاب اسلامی احیاکننده مکتب علوی در جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام محمد شمس‌الدین ظهر امروز در نشست شورای اداری بشرویه اظهار داشت: انقلاب اسلامی با تلاش‌ها و جانفشانی‌های مردم ایران به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: حاکمیت دینی انقلاب اسلامی ایران امروز به عنوان الگویی بی‌بدیل به دنیا معرفی شده است و بسیاری از کشورهای ستمدیده نیز به پیروی از انقلاب اسلامی علیه مستکبران به پا خاستند.

امام جمعه بشرویه افزود: بعد از گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان هنوز هم درصدد ضربه‌زدن به بدنه انقلاب اسلامی و متزلزل کردن مبانی آن هستند.

شمس‌الدین متذکر شد: اعمال فشارها و تحریم‌ها از جانب دشمنان انقلاب و جیره‌خواران آنها در بعضی مواقع عرصه را بر ملت ایران تنگ می‌کرد اما با وجود این تنش‌ها و دسیسه‌ها مردم ایران هیچ‌گاه از مبانی اصیل و آرمان‌های امام راحل کوتاه نیامدند.

وی گفت: امریکا و دیگر مستکبران بدانند تحریم‌ها و فشارها هیچ خدشه‌ای بر ارزش‌ها و اعتقادات بر حق ملت ایران وارد نمی‌کند.

امام جمعه بشرویه اسلام ناب را پیروز اصلی میدان نبرد بین حق و باطل خواند و تصریح کرد: گرد آمدن زیر چتر ولایت فقیه و ولایت‌مداری مردم ایران دلیل اصلی پیروزی انقلاب و ضامن تداوم آن است.

شمس‌الدین تاکید کرد: انقلاب اسلامی احیاءکننده مکتب علوی به عنوان مکتبی پویا در جهان است که اساس و بنیان آن بر پایه‌های محکم ولایت استوار شده است.

انتهای پیام/69006/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول