اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بشرویه تاکید کرد

مقاومت مردم ایران مهم‌ترین عامل پیروزی در عرصه‌های بین‌المللی

امام جمعه بشرویه گفت: مقاومت و ایستادگی مردم ایران در مقابل فشارهای دشمنان عامل اصلی پیروزی ایران در عرصه‌های بین‌المللی است.

مقاومت مردم ایران مهم‌ترین عامل پیروزی در عرصه‌های بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام محمد شمس‌الدین امشب در یادواره شهدای روستای رقه اظهار داشت: خط بسیج مسیر مبارزه با ظلم و استکبار است.

وی ادامه داد: تاریخ صدر اسلام در حوزه‌های مقاومت، بصیرت‌افزایی و ایثار درس‌های بزرگی را به سایر جوامع به ویژه ملل مسلمان داده است.

امام جمعه بشرویه متذکر شد: انقلاب اسلامی اقتدار، عظمت و مقاومت خود را  از تاریخ صدر اسلام و زندگی مسلمان در شرایط سخت و تحت ظلم و شکنجه دشمنان الگوبرداری کرده است.

شمس‌الدین تصریح کرد: مردم مسلمان ایران برای برافراشتن پرچم مکتب ناب علوی و با رهبری پیامبرگونه امام خمینی (ره) در راه دفاع از ارزش‌های اصیل اسلام قیام کردند.

وی افزود: امروز تمامی ابر قدرت‌های دنیا با دیدن رشد مکتب تشیع با تمامی امکانات خود و با صرف هزینه‌های هنگفت در برابر انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

امام جمعه بشرویه اذعان داشت: انقلاب اسلامی ایران با روند رو به پیشرفت و شکوفایی خود رعب و وحشت در دل دشمنان به وجود آورده است و همین امر موجب تبلیغات سوء آنان برای خدشه‌دار ساختن چهره نظام ایران در انظار عمومی جهان شده است.

شمس الدین اضافه کرد: دشمن امروز قصد خاموش کردن نور پر فروغ مکتب تشیع و اصل ولایت را دارد ولی این جلوه روز به روز بیشتر در دنیا منتشر می‌شود.

وی گفت: جوانان و دانشمندان برومند این آب و خاک با حفظ روحیه و منش بسیجی در عرصه‌های علم و تکنولوژی موجب حیرت جهانیان شده و پرچم پر افتخار انقلاب اسلامی را بر بام جهان برافراشته‌اند.

انتهای پیام/69006/ش20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول