اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی خبر داد

افتتاح 2 طرح امدادی عمرانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در دهه فجر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسا‌ن‌جنوبی از افتتاح 2 طرح امدادی عمرانی جمعیت هلال احمر استان در دهه فجر خبر داد.

افتتاح 2 طرح امدادی عمرانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد رحیم شهریاری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح‌های افتتاحی هلال احمر خراسان جنوبی در دهه فجر، اظهار داشت: پایگاه امداد جاده‌ای بیرجند و اردوگاه کشوری هلال احمر این استان در فردوس از طرح‌های افتتاحی دهه فجر است.

وی تصریح کرد: اردوگاه کشوری هلال احمر خراسان جنوبی به دلیل قرارگیری در مجاورت آبگرم معدنی هلال فردوس می‌تواند بستری مناسب برای حضور اعضای جوان جمعیت هلال احمر از سراسر کشور باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اردوگاه جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی نقشی موثر در توسعه و شناساندن جاذبه‌های گردشگری و جغرافیای طبیعی استان خواهد داشت، گفت: تاکنون در کشور 18 اردوگاه جمعیت هلال احمر راه‌اندازی و یا در دست ساخت است.

شهریاری به ظرفیت این اردوگاه اشاره کرد و افزود: این اردوگاه با ظرفیت 120 نفر ساخته شده و 25 اتاق مجهز به تمامی امکانات رفاهی، 2 آشپزخانه مرکزی و سالن کنفرانس 120 نفره از جمله بخش‌های تشکیل دهنده آن است.

وی اضافه کرد: تاکنون برای ساخت این اردوگاه مبلغ 11 میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه ساخت این اردوگاه در کمتر از یک سال صورت گرفته است، متذکر شد: فاز بعدی طرح توسعه این اردوگاه ساخت یک سالن ورزشی است که در صورت تامین اعتبار انجام می‌شود.

افتتاح پایگاه امداد جاده‌ای بیرجند

شهریاری به افتتاح پایگاه امداد جاده‌ای بیرجند اشاره کرد و گفت: این پایگاه با زیربنای 218 متر و اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان با تجهیزات کامل به دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: یک خودرو آمبولانس و یک خودروی نجات و تجهیزات امدادی در این پایگاه هست.

این مسئول با بیان اینکه جمعیت هلال احمر یک موسسه عام‌المنفعه است، گفت: این نهاد تاکنون تلاش‌های زیادی برای انتشار صلح، دوستی و انجام خدمات انسان دوستانه به جوامع ایرانی و غیر ایرانی ارائه کرده است.

شهریاری ماموریت اصلی این نهاد را کاهش آثار بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه و آموزش‌های امداد دانست و اذعان داشت: سعی ما بر این است که در هر خانواده یک امدادگر پرورش یابد.

وی خاطرنشان کرد: اساس کار این جمعیت جذب و سازماندهی و آموزش آحاد جامعه بوده و برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر، جامعه ایرانی و بین‌المللی نیازمند انسجام و برنامه‌ریزی بهتری است.

انتهای پیام/69008/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول