اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان خبر داد

اجرای 100 برنامه به مناسبت دهه فجر در ماهنشان

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان گفت: به‌ مناسبت دهه فجر 100 برنامه در شهرستان ماهنشان اجرا می‌شود.

اجرای 100 برنامه به مناسبت دهه فجر در ماهنشان

خدایار محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان ماهنشان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 100 برنامه در طول دهه فجر در شهرستان ماهنشان برگزار می‌شود، تصریح کرد: نواحی مقاومت فضاسازی مناسبی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر دارند.

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان با اشاره به اینکه صبح امروز مراسم صبحگاه سراسری برگزار و زنگ فجر انقلاب اسلامی نواخته شد، افزود: این برنامه در همه مدارس شهرستان توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت برگزار شد.

این مسئول برگزاری محفل انس با قرآن را از دیگر برنامه‌های دهه فجر اعلام کرد و گفت: رژه خودرویی و موتورسواری به مناسبت دهه فجر در شهرستان برگزار می‌شود.

محمدی با اشاره به اینکه یادواره شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس در طول هفته برگزار می‌شود، بیان داشت: این برنامه در شهر دندی شهرستان ماهنشان برگزار می‌شود.

وی غبارروبی مزار مطهر شهدای دوران انقلاب و دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و ادامه داد: در طول این هفته مسئولان با خانواده‌های شهدا دیدار می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان برگزاری نشست‌های روشنگری را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و اذعان داشت: این برنامه توسط سپاه ناحیه و حوزه‌های تابعه برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه مراسم گرامیداشت دهه فجر جشن انقلاب در طول هفته در سطح شهرستان برگزار می‌شود، اضافه کرد: بسیجیان و پایوران به صورت سازمان یافته در نماز عبادی و سیاسی جمعه در مسجد جامع دندی و مسجد ولیعصر شرکت می‌کنند.

محمدی در پایان اذعان داشت: بسیجیان در آخرین روز دهه فجر در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه جاری در کنار دیگر آحاد جامعه با شور و اشتیاق خاصی همانند سنوات گذشته شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/73008/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول