اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی

890 پروژه عمرانی و خدماتی در آذربایجان غربی به بهره‌برداری می‌رسد

مسئول کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر آذربایجان غربی گفت: حدود 890 پروژه عمرانی و خدماتی کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی در طول دهه فجر در آذربایجان غربی به بهره‌برداری می‌رسد.

890 پروژه عمرانی و خدماتی در آذربایجان غربی به بهره‌برداری می‌رسد

جلال حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن تبریک آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: دهه فجر مقطع رهایی ملت ایران از زیر بار ظلم بوده و بخشی از تاریخی است که گذشته را از آینده جدا کرده است.

وی در این راستا بر لزوم گرامیداشت ایام دهه فجر تأکید کرد و گفت: امام خمینی(ره) با رهبری مدبرانه خود ملت ایران را از مسیر ظلمت به نور و روشنایی هدایت کردند و کمیته امداد نیز یکی از یادگارهای ماندگار ایشان پس از پیروزی انقلاب اسلامی به ملت بوده است.

وی در ادامه به برنامه‌های متعدد کمیته امداد آذربایجان غربی در طول این دهه اشاره کرد و گفت: ساختمان حمایتی کمیته امداد استان در زمینی به مساحت 4 هزار و 200 متر مربع زیربنا و با صرف اعتباری افزون بر 32 میلیارد ریال، از سوی کمیته امداد استان آماده بهره‌برداری در طول ایام دهه فجر است که در همین راستا کانون فرهنگی کمیته امداد خوی نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

حسین‌زاده همچنین به افتتاح 27 دستگاه مسکن مددجویی در روستاها و 33 دستگاه مسکن مددجویی نیز در شهرهای استان اشاره و تصریح کرد: این واحدهای مسکونی با صرف 10 میلیارد ریال اعتبار آماده بهره‌برداری هستند.

وی همچنین به افتتاح پروژه‌های عام‌المنفعه زکات در روستاهای محروم استان نیز اشاره کرد و گفت: 27 پروژه عمرانی با صرف 8 میلیارد و 612 میلیون ریال اعتبار از محل درآمدهای زکات تکمیل شده و آماده بهره‌برداری هستند.

مسئول کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر آذربایجان غربی از افتتاح 292 مورد سرویس بهداشتی در روستاهای استان همزمان با این ایام خبر داد و تصریح کرد: بیش از یک میلیارد و 336 میلیون ریال برای آماده‌سازی این سرویس‌ها هزینه شده است.

وی همچنین از افتتاح 500 واحد مسکن مهر ازسوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در طول ایام دهه فجر خبر داد و هزینه‌های اجرای این طرح‌ها را افزون بر 60 میلیارد و 300 میلیون ریال عنوان کرد.

حسین‌زاده در ادامه پروژه‌های افتتاحی کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی استان در دهه فجر امسال، به اجرای طرح‌های هادی بنیاد مسکن استان با صرف اعتباری افزون بر 2 میلیارد و 208 میلیون ریال در شاهین‌دژ اشاره کرد.

وی افتتاح پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در بوکان و ماکو را از جمله طرح‌های قابل افتتاح هلال احمر استان در طول این دهه عنوان کرد و افزود: مرکز مشاوره باران بهزیستی نیز در شهرستان بوکان به بهره‌برداری می‌رسد.

حسین‌زاده افتتاح مدرسه روستایی در ماکو از محل کمک‌های خیرین مدرسه‌ساز بنیاد برکت با صرف اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون ریالی را از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح این کمیته در دهه فجر اعلام کرد و افزود: چهار طرح اشتغال‌زایی و یک طرح باشگاه ورزشی نیز از سوی صندوق مهر امام رضا(ع) با اعتباری بیش از یک میلیارد و 600 میلیون ریال آماده بهره‌برداری در ارومیه هستند.

انتهای پیام/61006/س40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول