اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی سربیشه خبر داد

افتتاح 264 پروژه کشاورزی در سربیشه

مدیر جهاد کشاورزی سربیشه گفت: در دهه فجر امسال 264 پروژه با اعتبار 34 میلیارد و 384 میلیون ریال در این شهرستان افتتاح می‌شود.

افتتاح 264 پروژه کشاورزی در سربیشه

سیدحسن رضوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: دهه فجر امسال مدیریت جهاد کشاورزی سربیشه اقدام به افتتاح طرح‌‌های خود می‌کند.

وی با بیان این‌که در این ایام 264 پروژه این مدیریت افتتاح می‌شود، تصریح کرد: برای راه‌اندازی این طرح‌ها 34 میلیارد و 384 میلیون و 310 هزار ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیر جهاد کشاورزی سربیشه ادامه داد: تعداد 899 خانوار از مزایای این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند.

رضوی با بیان این‌که با افتتاح این پروژه‌ها برای 71 نفر شغل جدید ایجاد می‌شود، متذکر شد: همچنین تعداد 192 نفر تثبیت شغل می‌شوند.

وی پروژه شاخص جهاد کشاورزی این شهرستان را پروژه آبیاری تحت فشار شرکت سهامی زراعی دشت خوشاب دانست و افزود: سطح اجرای این طرح 41 هکتار است.

هزینه‌کرد یک‌میلیارد ریالی پروژه آبیاری تحت فشار

مدیر جهاد کشاورزی سربیشه با بیان این‌که محل اجرای این طرح چاه امام علی(ع) این شهرستان است، یادآور شد: سال اجرای این طرح سال 90 و سال بهره‌برداری آن امسال است.

رضوی با بیان این‌که نوع باغ این پروژه زیتون و انار است، خاطرنشان کرد: مجموع اعتبار هزینه شده برای این پروژه یک‌میلیارد و 988 میلیون و 396 هزار و 29 ریال بوده است.

انتهای پیام/69010/ط20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول