اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر صورت می‌گیرد

افتتاح 88 کلاس درس در سیستان و بلوچستان

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: در دهه فجر امسال 26 پروژه در قالب 88 کلاس درس در سیستان و بلوچستان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

افتتاح 88 کلاس درس در سیستان و بلوچستان

علیرضا راشکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: امسال در دهه مبارک فجر 26 پروژه در قالب 88 کلاس درس با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: به همت یک خیر تهرانی هفت باب مدرسه شش کلاسه در روستاهای شهید بهشتی، حسینعلی خون، حکیم ریگی، تخته پل، ملاحسین بارانی، قرقری و خاکسفیدی طی چند روز اخیر در شهرستان هیرمند به بهره‌برداری  رسید.

این مسئول بیان کرد: کلنگ احداث این مدارس در شهریور ماه امسال به زمین زده شد و تمامی هزینه‌های احداث این مدارس به طور کامل از سوی یک خیر نیک اندیش تامین شده است.

وی اذعان داشت: با افتتاح این مدارس آمار مدارس ساخته شده توسط این خیر به 12 باب مدرسه در هیرمند رسید.

راشکی اضافه کرد: هر کدام از این مدارس 1200 متر مساحت و 600 متر مربع زیربنا دارند که علاوه بر در نظر گرفتن جدیدترین استانداردهای ایمنی در ساخت مدارس، وسایل مدرنی نیز از قبیل تابلوهای هوشمند در تجهیز این مدارس به کار گرفته می‌شود.

انتهای پیام/75004/ب20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول