اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر محقق شد

افتتاح 65 میلیارد ریال پروژه عمرانی در جنوب استان بوشهر

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از افتتاح 65 میلیارد ریال پروژه عمرانی توسط راه و شهرسازی در جنوب استان بوشهر خبر داد.

افتتاح 65 میلیارد ریال پروژه عمرانی در جنوب استان بوشهر

علیرضا صفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: توسعه راه و بزرگراه از وظایف مهم اداره کل راه و شهرسازی است و در این مسیر تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم.

وی افزود: در عسلویه و در مناطق مختلف شهری و روستایی این شهرستان تاکنون اقدامات بسیار خوب و قابل قبولی انجام داده‌ایم که موجبات رضایتمندی شهروندان شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از افتتاح 65 میلیارد ریال پروژه عمرانی توسط راه و شهرسازی در جنوب استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: سه پروژه بزرگ و مهم توسط این اداره کل در شهرستان عسلویه در دهه فجر مورد بهره‌برداری رسمی قرار می‌گیرد.

صفایی تصریح کرد: افتتاح کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نخل تقی با اعتبار 13.5 میلیارد ریال از جمله این طرح‌هاست که در سه طبقه و با زیربنای 789 متر مربع با کیفیت بسیار بالایی ساخته شده است.

وی اضافه کرد: احداث پل نایبند و رمپ‌های ورودی و خروجی نیز با اعتباری بالغ بر 27 میلیارد ریال از جمله این پروژه‌هاست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: این پل بر روی خو.ر نایبند به طول 40 متر با 2 دهانه 20 متری و رمپ‌های ورودی و خروجی به طول 500 متر ساخته شده که با عرض محور 9 متری شامل هفت متر سواره‌رو نیز است.

صفایی تاکید کرد: افتتاح کانون فرهنگی هنری کودکان و نوجوانان بندر باستانی سیراف نیز از دیگر پروژه‌هایی است که با کیفیت بسیار بالایی و با اعتبار 24 میلیارد ریال تکمیل شده است.

وی افزود: این پروژه دارای 836 متر مربع زیربناست که در سه طبقه احداث شده و امکانات و تجهیزات بسیار خوبی در این کانون مستقر شده است.

انتهای پیام/2451/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول