اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران در سی ‌و پنجمین بهار انقلاب/ 45

برگزاری لیگ دو و میدانی نونهالان دختر و پسر در آمل

رئیس هیئت دو و میدانی آمل گفت: لیگ دو و میدانی نونهالان دختر و پسر این شهرستان همزمان با ایام پیروزی انقلاب به مدت دو روز برگزار می‌شود.

برگزاری لیگ دو و میدانی نونهالان دختر و پسر در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، ابراهیم قاسم‌زاده صبح امروز در بازدید از هیئت ورزشی دو و میدانی این شهرستان بیان داشت: خوشبختانه نسبت به چند سال گذشته این رشته ورزشی در آمل رشد خوبی را احساس می‌کند.

وی ابراز داشت: شش نفر از نونهالان این شهرستان چندی قبل با کمتر از یکسال حضور در تمرینات و عضویت در بین اعضای تیم منتخب دو و میدانی مازندران در مسابقات قهرمانی نونهالان کشور درخشش بسیار خوبی داشته و صاحب گردن‌آویز شدند.

وی یادآور شد: به مناسبت دهه فجر و ایام پیروزی انقلاب اسلامی با تلاش اعضای هیئت دو و میدانی آمل و باشگاه گلا لیگ دو و میدانی نونهالان دختر و پسر این شهرستان به مدت دو روز با شعار «بدو، بپر، پرتاب کن» برگزار می‌شود.

قاسم‌زاده با بیان اینکه متولدین سال‌های 1379 و 1380 می‌توانند در این مسابقات شرکت داشته باشند، اذعان داشت: مسابقات در بخش دختران از ساعت 9 صبح روز 17 بهمن ماه دنبال می‌شود که ورزشکاران در مواد 100 متر، پرش طول و پرتاب وزنه به رقابت می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها در پیست دو و میدانی آمل واقع در جنب سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) زمین ورزشی شماره 2 برپا می‌شود، عنوان کرد: 18 بهمن‌ماه در بخش پسران نونهال نیز در سه ماده 100 متر، پرش طول و پرتاب وزنه با هم به رقابت می‌پردازند که در پایان با اهدای حکم، مدال و جوایز از نفرات برتر قدردانی می‌شود.

انتهای پیام/86012/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول