اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جواهری مدیر ورزشی نبود

یزدی‌زاده: جواهری از قبل مرا تهدید به برکناری کرده بود

رئیس برکنار شده هیئت دوومیدانی استان اصفهان با اشاره به اینکه جواهری از قبل مرا تهدید به برکناری کرده بود، گفت: جواهری مدیر ورزشی نبود و اکنون هیچ مسئولیتی در ورزش اصفهان ندارد، اما مکاتبات برای برکناری من با فدراسیون با نام وی و امضای معاونانش صورت گرفت.

یزدی‌زاده: جواهری از قبل مرا تهدید به برکناری کرده بود

عبدالرسول یزدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: پس از صدور حکم برای سرپرست جدید هیئت، پیگیری‌هایی را صورت داده‌ام، اما نه فدراسیون و نه اداره ورزش و جوانان استان اصفهان و همچنین وزارت ورزش و جوانان جواب قانع کننده‌ای در این خصوص نداده‌اند تا دلیل اصلی برکناریم را بدانم.

وی به اشکالات وارد شده از سوی اداره ورزش و جوانان استان اصفهان اشاره کرده و افزود: اداره کل، بازنشستگی مرا بهانه کرده است در صورتی که در زمان برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت دوومیدانی استان اصفهان بازنشسته نبودم.

رئیس برکنار شده هیئت دوومیدانی استان اصفهان ادامه داد: اگر بنا به اجرایی شدن ممنوعیت بازنشسته‌ها و دو شغله‌ها در رأس هیئت‌های ورزشی باشد، روسای بسیاری از هیئت‌های ورزشی اصفهان نیز مشمول این قاعده می‌شوند.

*یزدی‌زاده: مرا تهدید به برکناری کردند

در روزهای گذشته شایعاتی مطرح شده که برکناری یزدی‌زاده را به مخالفت وی با واریز مبلغ درخواستی اداره ورزش و جوانان استان اصفهان برای تامین هزینه اعزام تیم منتخب کشتی آزاد استان به تورنمنت کشتی فرانسه نسبت می‌دهند.

یزدی‌زاده در تشریح این ماجرا تصریح کرد: بر اساس ماده 88، سالن 6 هزار نفری در اختیار هیئت دوومیدانی استان اصفهان قرار گرفته که درآمدهای حاصله از این سالن برای تامین هزینه‌های جاری هیئت مورد استفاده قرار گرفته است، ضمن اینکه پیشنهاد کردیم که به هیئت‌های ورزشی دیگر اصفهان نیز کمک‌هایی را داشته باشیم.

وی تاکید کرد: مدتی قبل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان درخواست کرد تا برای تامین هزینه سفر تیم کشتی اصفهان به تورنمنت فرانسه مبلغ 20 میلیون تومان به این اداره پرداخت کنیم، اما با بررسی‌های صورت گرفته، پرداخت این رقم را به صلاح ندانستیم زیرا تامین هزینه‌های هیئت، تهیه بخشی از لوازم مورد نیاز پیست تارتان و سایر فعالیت‌های هیئت با استفاده از درآمد حاصله از سالن 6 هزار نفری انجام می‌گرفت.

رئیس سابق هیئت دوومیدانی استان اصفهان ادامه داد: ضمن اینکه تمام صورت حساب‌های درآمدی و هزینه‌های هیئت موجود است و حتی بخشی از بدهی آب ورزشگاه انقلاب را نیز پرداخت کردیم اما به دلیل امتناع از پرداخت رقم 20 میلیون تومان به این اداره، مرا تهدید به برکناری کردند.

وی افزود: اداره ورزش و جوانان استان اصفهان ایراد گرفته که چرا از قهرمانان دوومیدانی تجلیل کردید، در صورتی که بعد از یک سال و نیم باید کاری برای تقدیر از مدال‌آوران و ملی‌پوشان دوومیدانی اصفهان انجام می‌دادیم.

یزدی‌زاده با انتقاد از رویکرد مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: جواهری مدیر ورزشی نبود و در حال حاضر نیز استعفا کرده و هیچ مسئولیتی در ورزش اصفهان ندارد اما مکاتبات با فدراسیون با نام وی و امضای معاونانش صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/63006/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول