اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب نشان نقره در رقابت‌های دوومیدانی فجر

دونده کردستانی مسافر بازی‌های آسیایی چین شد

میلاد سیار دونده کردستانی موفق شد عنوان نائب قهرمانی مسابقات بین‌المللی دوومیدانی داخل سالن جام فجر در ماده دو 60 متر با مانع و مجوز حضور در بازی‌های آسیایی چین را به دست آورد.

دونده کردستانی مسافر بازی‌های آسیایی چین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رقابتهای بین‌المللی دوومیدانی داخل سالن به مناسبت گرامی‌داشت دهه مبارک فجر از دیروز در مجموعه آفتاب انقلاب تهران آغاز شد.

در این مسابقات که شامگاه جمعه با مشخص شدن تیم‌ها و نفرات برتر به پایان رسید 100 دونده در دو بخش زنان و مردان و در قالب 18 تیم داخلی و کشور کویت حضور داشتند.

تیم استان کردستان نیز در این مسابقات با دو ورزشکار به نام‌های صنعان یاسینی در ماده 400 متر و میلاد سیار در ماده دو 60 متر با مانع حضور پیدا کرده بود.

میلاد سیار در رقابتی که دقایقی قبل به پایان رسید موفق شد با ثبت زمان 7 ثانیه و 88 صدم ثانیه و تنها با اختلاف 9 صدم ثانیه نسبت به عزیز المندیل از کویت بر سکوی دوم مسابقات قرار بگیرد، ضمن آنکه محمدامین برزی نیز با هشت ثانیه و 32 صدم ثانیه عنوان سوم را از آن خود کرد.

به این ترتیب میلاد سیار، علاوه بر کسب نشان نائب قهرمانی رقابت‌ها، مجوز حضور در بازی‌های آسیایی چین در این ماده را نیز به دست آورد.

در پایان مسابقات بین‌المللی دهه فجر، تهران بر سکوی قهرمانی ایستاد و کرمانشاه و مازندران نیز عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

در این مسابقات، دوومیدانی کاران در مواد دوهای 60 متر، 400 متر، 800 متر، 1500 متر، 3000 متر و 60 متر با مانع و پرش‌های ارتفاع، طول، سه‌گام و نیزه (ویژه آقایان) و همچنین در مواد پرتاب وزنه، هفتگانه (مختص آقایان)، پنجگانه (ویژه بانوان) و 4 در 400 با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در رقابت‌های داخل سالن دهه فجر، در بخش زنان پنج تیم ثامن الحجج، مقاومت، گلستان، سفیر فارس و منتخب استان‌ها و در بخش آقایان نیز 18 تیم، قم، کردستان، تهران، خوزستان، کرمانشاه، سمنان، آذربایجان غربی، لرستان، گلستان، بوشهر، همدان، قزوین، گیلان، اصفهان، زنجان، البرز، مازندران و فارس حضور داشتند.

در این مسابقات، حسن تفتیان، لیلا رجبی، رضا قاسمی، مصطفی ابراهیمی، علی عالمی و محمد ارزنده، حسین کیهانی، مهدی زمانی ، میلاد سیار، هادی سپهرزاد و عبدالجلیل توماج موفق به کسب ورودی‌های مسابقات داخل سالن آسیا شدند.

انتهای پیام/79012/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول