اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رشته پرش با نیزه

ربانی موفق به کسب سهمیه حضور در دوومیدانی داخل سالن آسیا شد

محمدمحسن ربانی در رشته پرش با نیزه موفق به کسب سمهیه حضور در مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی مردان آسیا شد.

ربانی موفق به کسب سهمیه حضور در دوومیدانی داخل سالن آسیا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدمحسن ربانی یکی از هفت دوومیدانی‌کار قمی حاضر در رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی کشور جام فجر بود که توانست با کسب عنوان قهرمانی رشته پرش با نیزه موفق‌ترین دوومیدانی‌کار قمی حاضر در این پیکارها نیز لقب بگیرد.

این در حالی است که بر اساس اعلام کمیته فنی فدراسیون دوومیدانی کشورمان، ورزشکارانی که در این دوره از رقابت‌ها رکوردهای تصویب شده از سوی کمیته فنی را کسب کردند مجوز حضور در مسابقات داخل سالن آسیا را نیز به دست آوردند.

بدین ترتیب قهرمانان مواد و رشته‌های مختلف مسابقات دوومیدانی داخل سالن جام فجر مجوز حضور در مسابقات داخل سالن آسیا را که بهمن ماه سال جاری در کشور چین برگزار می‌شود، به دست آوردند و یکی از این ورزشکاران موفق محمدمحسن ربانی از قم است.

نکته جالب توجه این است که مسابقات داخل سالن سال جاری قهرمانی کشور که در قالب رقابت‌های داخلی برگزار شد با درخواست کشور کویت مواجه شد و کویتی‌ها از فدراسیون دوومیدانی کشورمان خواستار حضور سه ورزشکار در این مسابقات شده بودند که این مهم با موافقت فدراسیون دوومیدانی ایران روبه‌رو شد.

بدین ترتیب بعد از مسابقات داخل سالن جام فجر، پیکارهای دو‌و‌میدانی قهرمانی رده سنی بزرگسالان داخل سالن آسیا در حال حاضر رقابت‌های مهم پیش روی دو‌و‌میدانی‌کاران کشورمان است که در روزهای آتی بهمن ماه برگزار می‌شود و برترین‌های کشورمان در آن شرکت می‌کنند.

برای همین منظور تعدادی از چهره‌های شاخص دوومیدانی کشور بعد از موفقیت در مسابقات انتخابی تیم ملی برای همراهی این تیم در مسابقات دوومیدانی قهرمانی داخل سالن آسیا دعوت و انتخاب شده‌اند که در بین آنها دوومیدانی‌کار ارزنده قمی نیز حضور دارد.

محمدمحسن ربانی تنها دوومیدانی‌کار قمی است که بعد از درخشش در رقابت‌های داخل سالن جام فجر به عنوان مهمترین انتخابی تیم ملی دوومیدانی کشورمان موفق شد با قهرمانی در پیکارهای رشته پرش با نیزه جواز حضور در پیکارهای آسیایی را به دست بیاورد.

ربانی از چهره‌های شناخته شده دوومیدانی کشورمان در مسابقات مختلف برون مرزی اعم از بین‌المللی، آسیایی و جهانی است که قطعا یکی از امیدهای کاروان اعزامی کشورمان برای کسب مدال از مسابقات دوومیدانی قهرمانی داخل سالن آسیا به شمار می‌رود.

این ورزشکار توانمند رشته پرش با نیزه در مسابقات انتخابی تیم ملی دوومیدانی در سال 1390 با عبور از مانع پنج متر و 30 سانتی‌متر در رقابت‌های دوومیدانی جام فجر در تهران، اوج آمادگی خود را نشان داد تا بدین ترتیب حساب ویژه‌ای برای کسب مدال از مسابقات قهرمانی آسیا روی وی باز شود.

انتهای پیام/78002/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول