اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جدید هیئت دوومیدانی اصفهان:

رشته تخصصی من دلیل پذیرفتن سرپرستی هیئت دوومیدانی است

سرپرست جدید هیئت دوومیدانی استان اصفهان گفت: رشته تخصصی من دوومیدانی است و زمانی که پیشنهاد سرپرستی این هیئت را دادند، به همین دلیل پذیرفتم.

رشته تخصصی من دلیل پذیرفتن سرپرستی هیئت دوومیدانی است

غلامعلی مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: فدراسیون دوومیدانی دو روز قبل حکم سرپرستی هیئت دوومیدانی استان اصفهان را برای من صادر کرده است.

وی در مورد برکناری رئیس هیئت دوومیدانی استان اصفهان تصریح کرد: از دلیل برکناری یزدی‌زاده اطلاعی ندارم و باید دلیل این مساله را از معاون امور توسعه ورزش اداره ورزش و جوانان استان اصفهان جویا شوید.

سرپرست جدید هیئت دوومیدانی استان اصفهان با اشاره به اینکه دوومیدانی رشته تخصصی‌اش است، تاکید کرد: در مجمع انتخاباتی دوره گذشته هیئت دوومیدانی استان اصفهان من نیز کاندیدا شدم اما به درخواست اداره ورزش و جوانان استان اصفهان انصراف کردم اما پس از اینکه پیشنهاد سرپرستی این هیئت را به من دادند، پذیرفتم.

به گزارش فارس، با درخواست اداره ورزش و جوانان استان اصفهان و موافقت فدراسیون دوومیدانی رسول یزدی‌زاده از ریاست هیئت دوومیدانی استان اصفهان برکنار شد.

یزدی‌زاده که پس از استعفای غلامرضا امینی از ریاست هیئت دوومیدانی استان اصفهان، سرپرستی این هیئت را برعهده گرفته بود، در مجمع انتخاباتی سال گذشته با کسب حداکثر آرا به عنوان رئیس انتخاب شد.

انتهای پیام/63006/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول