اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر عسلویه خبر داد

اجرای 4 پروژه بزرگ عمرانی در بندر عسلویه

عضو شورای اسلامی شهر عسلویه از اجرای چهار پروژه بزرگ عمرانی در بندر عسلویه خبر داد.

اجرای 4 پروژه بزرگ عمرانی در بندر عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمد فروحی صبح امروز در بازدید از پروژه‌های عمران شهری در عسلویه اظهار داشت: تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام عمران شهری در عسلویه از اولویت‌های اساسی شورای اسلامی شهر و شهرداری بندر عسلویه در سال جاری است.

عضو شورای اسلامی شهر عسلویه با اشاره به اقدامات شورای شهر در حوزه عمرانی افزود: در زمینه کارهای عمرانی به‌دلیل به تعویق افتادن صدور حکم شهردار جدید نتوانستیم پروژه‌ای را برای اجرا تعریف کنیم اما با صدور حکم شهردار جناب آقای ماندگار که دارای سوابق خوب و کارنامه‌ای درخشان است اقدامات مهمی انجام شده و می‌شود.

فروحی از اجرای چهار پروژه بزرگ عمرانی در بندر عسلویه خبر داد و ابراز داشت: تعداد چهار پروژه عمرانی بزرگ مد نظر داریم که با همکاری شهردار جدید، عملیات اجرایی آنها را در آینده‌ای نزدیک شروع خواهیم کرد تا یک گام اساسی برای زیباسازی شهر عسلویه برداشته شود.

وی اضافه کرد: از پروژه‌های تعریف شده و در دست اقدام می‌توان به توسعه و زیباسازی خیابان دولت به‌عنوان خیابان اصلی این شهر نام برد که یک اقدام ماندگار خواهد بود.

این مسئول گفت: همچنین عقب‌نشینی فنس فرودگاه به‌طول 2 هزار و 500 متر و عرض 40 متر و احداث بلوار در محدوده مذکور از میدان محمد رسول‌الله (ص) تا بلوار ورودی عسلویه نیز از اقدامات مهم این حوزه است.

وی اضافه کرد: احداث بلوار از میدان امام علی (ع) تا بلوار ورودی عسلویه از سمت بیدخون و همچنین پروژه دفع آب‌های سطحی نیز از اولویت‌های مجموعه شورا و شهرداری عسلویه است و امیدواریم با اجرای این پروژه‌ها بتوانیم مبلمان شهری را به نحو شایسته‌ای ارتقاء دهیم.

عضو شورای اسلامی عسلویه با بیان اینکه با دستگاه‌های اجرایی همکاری خوبی صورت گرفته است خاطرنشان کرد: اعتقاد ما بر این است که در سایه تعامل و همکاری با دستگاه‌های اجرایی شهرستان پیشرفت حاصل می‌شود و در این زمینه نیز همواره در کنار مسئولین و همگام با سیاست‌های دولت در پیشبرد اهداف گام برداشته‌ایم.

انتهای پیام/2451/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول