اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

امام جمعه عسلویه:

مسئولان در زمینه وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان عسلویه پاسخگو باشند

امام جمعه عسلویه گفت: مسئولان در زمینه وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان عسلویه پاسخگو باشند.

مسئولان در زمینه وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان عسلویه پاسخگو باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های ظهر امروز نماز جمعه عسلویه با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین در بین سایر ادیان است و عمل به دستورات اسلام در تمام امور زندگی لازم است.

وی افزود: رعایت تقوا و دوری از گناه و آلودگی باید مورد توجه و تاکید قرار گیرد و در این مسیر نباید کم‌کاری کنیم.

امام جمعه عسلویه در ادامه با تبریک ایام‌الله دهه فجر خاطرنشان کرد: استقبال و بدرقه امام خمینی(ره) در تاریخ بی‌سابقه است و مردم همواره یاد و نام ایشان را گرامی می‌دارند.

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: امروز نیز با وجود رهبر فرزانه انقلاب شاهد موفقیت‌های ارزشمند نظام اسلامی هستیم و به فضل خدا روز به روز این روند تداوم داشته باشد.

وی در بخش دیگر با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا گفت: رئیس جمهور بی‌خرد آمریکا در سخنرانی خود حرف‌های سخیفی زده و اعلام کرده که برنامه هسته‌ای ایران را با زور متوقف کرده که سخنانی تکراری و بی‌ارزش است، چرا که ملت ایران اسلامی با کلمه زور کنار نمی‌آینده و ایران هیچ وقت زیر بار زور نمی‌رود.

امام جمعه عسلویه در ادامه به برخی تغییرات مدیریتی اشاره کرد و افزود: این همه تغییرات در حوزه اجرایی و مدیریتی نباید باشد و کسانی که شبانه‌روزی برای خدمت به مردم زحمت می‌کشند نباید تغییر کنند.

هاشمی‌نژاد تاکید کرد: روحانی گفت کلید داریم و داس نداریم و نمی‌دانیم دلیل این همه تغییرات چیست.

وی یادآور شد: توصیه می‌کنم اگر تغییرات برای مردم سودی ندارد انجام ندهند و بگذارند افراد خدمت‌گزار ادامه دهند.

امام جمعه عسلویه بر لزوم توجه مسئولان ارشد به شهرستان عسلویه تاکید کرد و با هشدار نسبت به تغییرات مدیریتی در عسلویه ابراز داشت: اینجا عسلویه است و موقعیت عسلویه با همه مناطق ایران و استان تفاوت دارد و مسئولان باید مراقب عزل و نصب‌ها در عسلویه باشند.

هاشمی‌نژاد بیان کرد: اهل تعارف و شوخی نیستم و به عنوان یک طلبه توصیه می‌کنم، عزل و نصب در شهرستان عسلویه با همه جا تفاوت دارد و مسئولان باید مواظب تغییرات مدیریتی به ویژه در شهرستان عسلویه باشند.

وی تصریح کرد: این چند صباح دوران مدیریتی زودگذار است و همه باید در برابر خداوند پاسخگو باشیم.

امام جمعه عسلویه با بیان اینکه برخی مدارس و کلاس‌های درس عسلویه معلم ندارند افزود: مدیرکل آموزش و پرورش باید در زمینه وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان عسلویه پاسخگو باشد.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول