اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس روابط عمومی منطقه ویژه پارس:

اجرایی شدن مصوبات سفر رهبری به عسلویه اولویت‌ منطقه ویژه پارس است

رئیس روابط عمومی منطقه ویژه پارس گفت: اجرایی شدن مصوبات سفر مقام معظم رهبری به عسلویه از اولویت‌های کاری سازمان منطقه ویژه پارس است.

اجرایی شدن مصوبات سفر رهبری به عسلویه اولویت‌ منطقه ویژه پارس است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حسین قربانی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: پارس جنوبی نقش مهمی در صنعت نفت دارد و روز به روز شاهد موفقیت بیشتر این منطقه مهم هستیم.

وی با اشاره به تهیه، تدوین و پخش فیلم مستند اجرایی شدن مصوبات سفر مقام معظم رهبری به عسلویه با همکاری سیمای استانی بوشهر افزود: اجرایی شدن مصوبات سفر مقام معظم رهبری به عسلویه از اولویت‌های کاری سازمان منطقه ویژه پارس است.

وی با اشاره به رسالت‌های سازمان منطقه ویژه پارس به نمایندگی از صنعت بالنده نفت در رشد و توسعه متوازن پایتخت انرژی کشور خاطرنشان کرد: با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت در گرفته در سطح شورای مدیران این سازمان و همچنین تاکید مدیرعامل سازمان در زمینه تلاش همگانی برای اجرایی شدن تعهدات وزارت نفت در مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به عسلویه، اجرایی شدن این مصوبات در اولویت برنامه‌های منطقه ویژه پارس قرار گرفته است.

قربانی تصریح کرد: سفر ماندگار و تاریخی مقام معظم رهبری به عسلویه برای همیشه در اذهان مردم این منطقه و استان ثبت شده و امیدواریم با نهایی شدن مصوبات این سفر، مردم این منطقه از برکات آن بهره‌مند شوند.

رئیس روابط عمومی منطقه ویژه پارس خاطرنشان کرد: تهیه و پخش فیلم مستند اجرایی شدن مصوبات سفر مقام معظم رهبری به عسلویه از سوی روابط عمومی سازمان و با همکاری سیمای استان به‌منظور ارائه گزارشی از عملکرد صنعت نفت در اجرایی شدن مصوبات این سفر یکی از برنامه‌های تدارک دیده شده در این راستا است.

وی بیان کرد: امیدواریم مردم شریف استان با عملکرد سازمان منطقه ویژه پارس به عنوان نماینده وزارت نفت در منطقه به خوبی آشنا شوند.

این مسئول یادآور شد: فیلم مستند اجرایی شدن مصوبات سفر مقام معظم رهبری به عسلویه که پیش از این نیز در سیمای استانی پخش شده، امشب(چهارشنبه 9 بهمن ماه 92) ساعت 20 : 20 در شبکه استان بوشهر پخش خواهد شد.

انتهای پیام/2451/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول