اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی عسلویه خبر داد

حمایت مالی شورای شهر از ورزشکاران و باشگاه‌های ورزشی عسلویه

عضو شورای اسلامی عسلویه از حمایت مالی شورای شهر از ورزشکاران و باشگاه‌های ورزشی عسلویه خبر داد.

حمایت مالی شورای شهر از ورزشکاران و باشگاه‌های ورزشی عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمد فروحی صبح امروز در بازدید از طرح‌های عمرانی در عسلویه اظهار داشت: شهرستان عسلویه دارای موقعیت استراتژیک و مهمی است و از ظرفیت‌های بالایی برای پیشرفت برخوردار است.

وی افزود: توسعه عمران شهری و زیباسازی بندر عسلویه از برنامه‌های مهم شورای اسلامی و شهرداری عسلویه است و در این مسیر اهتمام ویژه‌ای خواهیم داشت.

عضو شورای اسلامی عسلویه خاطرنشان کرد: عسلویه در حوزه ورزشی استعدادهای درخشانی دارد و برای اعتلای ورزشکاران این خطه اقدامات خوبی انجام داده‌ایم.

فروحی ابراز داشت: در چند ماه اخیر در حوزه ورزشی مجموعه شورا و شهرداری عملکرد مثبتی داشته و ما در شورای اسلامی یک مصوبه‌ای داشتیم که بر اساس آن تیم‌های فوتبال شهر عسلویه یعنی شاهین، ملوان و پرسپولیس که بالغ بر 200 نفر از جوانان و نوجوانان شهر عسلویه را در عضویت خود دارند مورد حمایت قرار گرفتند.

وی بیان کرد: با مبلغ ثابتی که به‌صورت هر سه ماه یکبار در اختیار این تیم‌ها قرار داده می‌شود توانستیم این تیم‌ها را زیر چتر حمایتی خود قرار دهیم، همچنین با توجه به در پیش بودن مسابقات استانی برای تیم‌های جوانان شاهین و بزرگسالان ملوان عسلویه نیز شورا و شهرداری پشتیبانی کامل از این تیم‌ها دارند.

این مسئول گفت: همچنین تیم‌هایی که در خارج از شهر مسابقه فوتبال داشتند در چند مورد برای رفاه حال آنها سرویس حمل و نقل عمومی در اختیارشان قرار داده شده است.

فروحی تاکید کرد: همچنین در رشته پرورش اندام نیز اقداماتی انجام داده‌ایم و به قهرمانان این رشته که مقام‌های اول در سطح استان و شهرستان‌های همجوار را کسب کنند کمک مالی می‌کنیم.

وی از حمایت مالی شورای شهر از ورزشکاران و باشگاه‌های ورزشی عسلویه خبر داد و اظهار داشت: برای اعتلای ورزش عسلویه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم و ورزشکاران و باشگاه‌های ورزشی مورد حمایت مالی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/2451/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول