اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت تأکید کرد

ایجاد اتاق‌های فکر در شهرستان‌ها به منظور رونق تولید

امام جمعه بافت گفت: ایجاد اتاق فکر در هر شهرستان و دعوت از برنامه‌ریزان و مدیران و حمایت دولت و بانک‌ها با توجه به ظرفیت هر شهرستان راهی برای رونق تولید در استان و کشور است.

ایجاد اتاق‌های فکر در شهرستان‌ها به منظور رونق تولید

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بافت اظهار داشت: اگر انسان فقیر، گرفتار و نیازمندی را دید، باید تا حد توان یاریگر او باشد و دستش را بگیرد و این همان حسن اخلاق یا محاسن اخلاق است و اگر انسان در برابر ظلم کسی به خودش به او نیکی کند این از مکارم اخلاق است.

وی بیان داشت: جامعه اسلامی جامعه‌ای است که همه از حال هم خبر داشته باشند و به یکدیگر رسیدگی کنند نه مانند جوامع غربی که بدون عاطفه و در حال از هم پاشی است.

امام جمعه بافت عنوان کرد: صله ارحام رزق را زیاد، بلا را دور، اعمال را پاکیزه، از مرگ ناگهانی جلوگیری، فامیل را زیاد و حساب قیامت را آسان می‌کند و قطع رحم موجب مرگ زودرس و پاشیده شدن زندگی و فقر و ... می‌شود.

وی با تبریک فرا رسیدن ایام‌الله با شکوه دهه فجر گفت: از مهم‌ترین برکات امام راحل، گرایش قلوب اقشار مختلف ملت به دین مبین اسلام بود که همان انقلاب درونی است که در نهایت با عنایت خداوند و قیام مردم موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد.

ابراهیمی بیان داشت: جهاد اقتصادی با رفتن بودجه به سمت تولید و اشتغال میسر می‌شود نه اینکه منتظر آزاد شدن پول‌ها به دست دشمنان باشیم و هم و غم ما باید تولید داخل باشد.

وی خاطر نشان کرد: ایجاد اتاق فکر در هر شهرستان و دعوت از برنامه‌ریزان و مدیران زبردست و حمایت دولت و بانک‌ها از تولید با توجه به ظرفیت هر شهرستان راهی برای تولید در استان و کشور است.

امام جمعه بافت سفر رئیس جمهور به سوئیس را پربرکت دانست و گفت: رئیس جمهور از سرمایه‌گذاران دعوت کرده که به ایران بیایند و در اینجا سرمایه‌گذاری کنند.

وی با اشاره به هفته سرطان اظهار داشت: استعمال دخانیات، کم‌تحرکی، نداشتن تغذیه مناسب، مصرف مشروبات الکلی و سمومی که در بخش کشاورزی مصرف می‌شود از عوامل ابتلا به سرطان است.

انتهای پیام/2446/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول