اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز خبر داد

تشکیل نخستین اتاق فکر دانشگاهی استان البرز

استاندار البرز از راه‌اندازی و تشکیل نخستین اتاق فکر دانشگاهی این استان با حضور اساتید و روئسای دانشگاه‌ها خبر داد.

تشکیل نخستین اتاق فکر دانشگاهی استان البرز

سید طاهر طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در دنیای امروز دانش مدیریت با گذشته تفاوت‌های بسیار زیادی پیدا کرده و لازمه مدیریت مدرن بهره‌مندی از دیدگاه‌ها و نظرات مختلف است.

وی تصریح کرد: در این میان بهره‌مندی از دیدگاه‌های جامعه دانشگاهی و نخبگان برای رسیدن به یک تصمیم مدبرانه، با تدبیر، منطقی، صحیح، علمی، کارشناسی حائز اهمیت و بسیار ضروری است.

* البرز در حال تبدیل شدن به قطب دانشگاهی کشور است

عالی‌ترین مقام اجرایی در البرز با اشاره به وجود دانشگاه‌های معتبر در این استان اظهار داشت: در حال حاضر دانشگاه‌های بسیار خوبی در البرز فعال هستند که وظیفه پرورش دانشجویان مستعد، پژوهشگر و نخبه را بر عهده دارند.

طاهری تصریح کرد: وجود این تعداد دانشگاه از جمله پردیس کشاورزی، دانشگاه آزاد، دانشگاه علوم پزشکی، فنی و حرفه‌ای، علمی و کاربردی و هنر در البرز و ده‌ها مرکز دانشگاهی یکی از نقاط قوت استان به شمار رفته و البرز در حال تبدیل شدن به قطب دانشگاهی کشور است.

وی بیان داشت: در حوزه مدیریت البرز ضروری است تا از توان فکری و علمی دانشگاهیان استان بیشترین استفاده را ببریم و در حال حاضر این نیاز که با تشکیل اتاق فکری متشکل از دانشگاهیان البرز، کمک فکری به مدیران ارائه شود، بیش از گذشته احساس می‌شود.

استاندار البرز اشاره کرد: در همین راستا طرح تشکیل و راه‌اندازی نخستین اتاق فکر دانشگاهی البرز با حضور روئسای دانشگاه‌های مستقر در این استان تدوین و نهایی شده و کمیته راه‌اندازی شده است.

این مقام مسئول گفت: در حال حاضر چندین اتاق فکر اصلی و فرعی در داخل و خارج استان البرز تشکیل شده و به مدیریت عالی‌ استان کمک و مشاوره می‌دهند و اتاق فکر دانشگاهی نیز به این جمع اضافه شده است.

وی تاکید کرد: امیدواریم با بهره‌مندی از دیدگاه‌ها و نقطه‌ نظرات جامعه دانشگاهی استان به‌ویژه روئسای دانشگاه‌ها بتوانیم در اجرای طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای استان بیش از پیش موفق باشیم.

انتهای پیام/2302/ل30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول