اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چرام:

مردم‌محوری مهم‌ترین اصل در برگزاری برنامه‌های دهه فجر باشد

امام جمعه چرام از مسئولان خواست در برگزاری برنامه‌ها و مناسبت‌های دهه فجر مردم‌محوری را اصل قرار دهند.

مردم‌محوری مهم‌ترین اصل در برگزاری برنامه‌های دهه فجر باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، حجت‌الاسلام جعفر طزری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: اگر انسان نسبت به زندگی امید داشته، آینده خود را روشن بنگرد و انتظار آینده‌ای خوب داشته باشد امری مفید و خوب است.

امام جمعه چرام با اشاره به این مطلب که آرزو یعنی اینکه انسان در راستای زندگی مادی برنامه‌های طولانی‌ مدتی را تصور کرده و سعی او رسیدن به آن موارد باشد، عنوان کرد: این انسان‌ها تمام سرمایه و عمر خود را برای رسیدن به آن صرف کرده و حتی حدود الهی را نیز نادیده می‌گیرند و ضمن نرسیدن به هدف خود، به معصیت الهی گرفتار می‌شوند.

*تولد نظام اسلامی، آغاز مرگ استکبار و استعمار در عالم بود

خطیب جمعه چرام در ادامه با اشاره فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلابی ایران و بیان این‌که دشمنان سرسخت نظام اسلامی هرگز باور نداشتند که انقلاب نو‌پای اسلامی ایران بتواند در مقابل سیل هجمه و توطئه‌های آنها ایستادگی کند و روز به روز بر بالندگی آن در سطح جهانی افزوده شود.

طزری ادامه داد: هیچ‌گاه در مخیله دشمنان انقلاب اسلامی ایران نمی‌گنجید که امروز ایران اسلامی به مرحله‌ای از اقتدار برسد که قدرت‌های برتر جهان برای حل مشکلات خود با این انقلاب عظیم و الهی سر میز مذاکره بنشینند.

وی خاطرنشان کرد: امروز تمامی عزت و اقتدار ایران اسلامی را ما مدیون زحمات علمای اسلام ،رهبری‌های امام راحل و مقام معظم رهبری، مجاهدت‌های فرزندان این مرز و بوم، شهدای هشت سال دفاع مقدس و نیز شهدای هسته‌ای هستیم.

امام جمعه چرام تأکید کرد: انقلاب اسلامی ما مقدمه و پیش‌قراول حکومت جهانی امام زمان ‌(عج) بوده که دفاع از آن به هر قیمتی لازم و ضروری است.

طزری اظهار کرد: امام راحل با انقلاب اسلامی ایران نشان داد که تنها راه حل سعادت انسان‌ها در دنیا و آخرت تمسک به دین و ارزش‌های دین بوده و قوانین بشری ناکارآمد است.

امام جمعه چرام با بیان این‌که امروز اگر استکبار در مقام تهدید و تطمیع نظام اسلامی بر آمده فقط بخاطر اسلام است، گفت: آنها با تشکیل حکومت بر اساس دین و مذهب مخالف هستند.

انتهای پیام/82002/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول