اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 200 شرکت فعال صورت می‌گیرد

استقبال بخش خصوصی و حضور ایرانیان مقیم آمریکا در نمایشگاه گردشگری کیش

هفتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته و نخستین نمایشگاه صنایع دستی با استقبال چشمگیر بخش خصوصی و شرکتی از ایرانیان مقیم ایالات متحده آغاز شده است.

استقبال بخش خصوصی و حضور ایرانیان مقیم آمریکا در نمایشگاه گردشگری کیش

به گزارش خبرگزاری فارس از جزیره کیش حدود 200 شرکت فعال در حوزه گردشگری و صنایع دستی کشور و هفت کشور ارمنستان، آمریکا، تاجیکستان، آلمان، تایلند، ترکیه و مالزی در این نمایشگاه حضور دارند.

این نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی‌های کشور در زمینه صنعت گردشگری، معرفی هتل و هتل آپارتمان‌ها، رستوران‌ها و مراکز پذیرایی، مراکز تورگردانی، خطوط هوایی، دریایی و ریلی، فراهم کردن زمینه شناخت و تبادل اطلاعات سرمایه‌گذاران طرح‌های گردشگری، معرفی موسسات و شرکت‌های IT، تجهیزات هتلداری، شرکت‌ها و موسسه‌های ارائه دهنده خدمات سفر، مقاصد گردشگری ایران و جهان و عرضه صنایع دستی استان‌های مختلف کشور آغاز به کار کرده است.

توسعه صنعت گردشگری، تقویت گردشگری دریایی، فعالیت آژانس‌ها و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات گردشگری، هتلداری و تجهیزات و صنایع وابسته، جاذبه‌ها و رویدادهای گردشگری، نقش بانک‌ها و بیمه‌ها در تقویت صنعت گردشگری از جمله محورهای برگزاری هفتمین نمایشگاه است.

بنا بر این گزارش مناطق آزاد تجاری، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، شرکت‌های گردشگری الکترونیک، هتل‌ها، موسسات مالی و اعتباری، بانک‌ها و بیمه‌ها، تولیدکنندگان تجهیزات و لوازم سفر، مبلمان و دکوراسیون هتل‌ها، سفره خانه‌ها و مراکز پذیرایی سنتی، نشریات تخصصی گردشگری، آموزشگاه‌ها و دانشکده‌های گردشگری، موسسات گردشگری سلامت، سفارتخانه‌ها و موسسات اکوتوریسم در این نمایشگاه در فضایی به وسعت بیش از هفت هزار متر مربع دستاوردها و توانمندی‌های خود را عرضه می‌کنند.

علی اصغر مونسان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز طی بازدید از غرفه‌های مختلف شرکت کنندگان در این نمایشگاه با صاحب نظران این عرصه در راستای ایجاد زیر ساخت‌های نوین گردشگری به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداخت.

یادآور می شود هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری و هتلداری تا یازدهم بهمن ماه هر روز از ساعت 17 تا 23 پذیرای بازدیدکنندگان است.

نتهای پیام/88003/س30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول